1
Perioada de actualizare
de la 11.12.2023 09:29
până la 16.12.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 16.12.2023 10:00
până la 28.12.2023 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 756 721,03 MDL
Perioada clarificărilor: 11 dec 2023, 9:29 - 16 dec 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 dec 2023, 10:00 - 28 dec 2023, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Snejana Balan
Telefonul de contact
022205267
Datele achizitiei
Data publicării
11 dec 2023, 9:17
Data ultimilor modificări
12 dec 2023, 13:07
Valoarea estimată (fără TVA)
1 756 721,03 MDL
Achizitii.md ID
21128726
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Durata contractului
15 ian 2024 09:23 - 28 iun 2024 09:23
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achiziționarea lucrărilor de reconstrucție a peretelui de sustinere și a scarilor ce asigura accesul în căminele nr.12 și 13 și căminele nr. 8 și 9, cu amenajarea spațiunlui adiacent dintre caminele sus menționate, CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard (5).docx
Documentele la ofertă
-Documentație standard
11.12.23 09:29
anunț de participare (27).docx
Documentele la ofertă
-anunț de participare
11.12.23 09:29
Caiet de sarcini
Documentele la ofertă
-Caiet de sarcini
11.12.23 09:29
declaratie benefeciar (2).doc
Documentele la ofertă
-declaratie
11.12.23 09:29

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BUDEICOM

Preţul ofertei: 1 630 704,55 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL EUSEVAS CONS

Preţul ofertei: 1 635 554 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerintelor de calificare
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SRL OLBI COM

Preţul ofertei: 1 684 758,13 MDL
Statut: în aşteptare
4
Denumirea participantului:

SC LUXGAZ SRL

Preţul ofertei: 1 687 492,06 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
5
Denumirea participantului:

Prodomus SRL

Preţul ofertei: 1 935 906 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Achiziționarea lucrărilor de reconstrucție a peretelui de sustinere și a scarilor ce asigura accesul în căminele nr.12 și 13 și căminele nr. 8 și 9, cu amenajarea spațiunlui adiacent dintre caminele sus menționate,
Data:
12 dec 2023, 13:07
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Bună ziua. Atașați vă rog caietul de sarcini desfășurat. Mulțumim anticipat.
Răspuns (13 dec 2023, 09:03):
Buna ziua Caietul de sarcini anexat este perfectat in conformitate cu cerințele CPL.01.01-2012,
Achiziționarea lucrărilor de reconstrucție a peretelui de sustinere și a scarilor ce asigura accesul în căminele nr.12 și 13 și căminele nr. 8 și 9, cu amenajarea spațiunlui adiacent dintre caminele sus menționate,
Data:
15 dec 2023, 05:38
Subiectul întrebării:
Cifra de afaceri
Întrebare:
Buna ziua, de ce se solicita cifra de afaceri in marime dubla fata de valoarea estimativa a achizitiei? si de ce nu este suficienta experienta similara? Care este argumentul pentru solicitarea unei astfel de cifre de afaceri, in caz ca este altul decat un criteriu descriminator? Argumentati, va rog, discrepanta intre valoarea estimativa a achizitiei si cifra de afaceri solicitata?
Răspuns (15 dec 2023, 10:34):
Buna ziua Conform art.21 al.2 a Legii 131/2015 si pct. 36 din Documentația Standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări, aprobata prin Ordinul nr.69 din 07.05.2021 ”Cifra de afaceri anuală minimă impusă operatorilor economici nu trebuie să depășească de două ori valoarea estimată a contractului ” Respectiv, Autoritatea Contractantă prin indicarea cifrei incluse in Anuntul de participare nu a încălcat prevederile cadrului legal.
Achiziționarea lucrărilor de reconstrucție a peretelui de sustinere și a scarilor ce asigura accesul în căminele nr.12 și 13 și căminele nr. 8 și 9, cu amenajarea spațiunlui adiacent dintre caminele sus menționate,
Data:
15 dec 2023, 06:05
Subiectul întrebării:
1200 pozitii mostre?
Întrebare:
Buna ziua, solicitam respectuos, in temeiul art. 35 al LP131/15 clarificari asupra cerintei obligatorii nr. 25 din caietul de sarcini "ofertantul va prezenta, obligatoriu, la solicitarea autorității contractante, mostre la produsele utilizate (aproximativ 1200 poziții), la adresa și locul indicat de către aceasta. Se vor prezenta mostre la pozițiile pentru care la evaluarea tehnică autoritatea contractantă va avea neclarități." 1. Nu este clar: Este obligatorie pentru toti ofertantii prezentarea a 1200 de pozitii mostre sau doar pentru cei in privinta carora, autoritatea contractanta va considera de cuviinta? 2. Cum sintagma "va avea neclarități" - respecta principiul tratamentului legal, imparţialitate, nediscriminare în privinţa tuturor ofertanţilor şi operatorilor economici;? 3. Care sunt pozitiile care ar putea trezi "neclaritati" autoritatii contractante? 4. De ce nu sunt suficiente actele confirmative de calitate asupra metrialelor? 5. Are autoritatea contractanta laboratoare specializate sau capacitati tehnice sa evalueze conformitatea materialelor? si care este criteriul de referinta? poate e cazul sa revizuiti cerinta data fara implicarea ANSC?
Răspuns (15 dec 2023, 10:56):
Buna ziua. Conform art.22 a Legii 131/2015 În cazul aplicării unei proceduri pentru atribuirea unui contract de achiziții publice de bunuri, în scopul verificării capacității tehnice şi/sau profesionale a ofertanţilor/candidaţilor, autoritatea contractantă are dreptul de a le solicita acestora, în funcţie de specificul, de cantitatea şi de complexitatea bunurilor ce urmează să fie furnizate şi numai în măsura în care aceste informații sânt relevante pentru îndeplinirea contractului și nu sunt disponibile în bazele de date ale autorităților publice sau ale părților terțe, următoarele:...”mostre (în măsura în care necesitatea prezentării este justificată), descrieri şi/sau fotografii a căror autenticitate trebuie să poată fi demonstrată în cazul în care autoritatea contractantă solicită acest lucru.” Respectiv, Solicitarea mostrelor va fi obligatorie in momentul in care in propunerea tehnica se vor constata neclarități asupra produsele utilizate. O zi buna.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări