1
Perioada de actualizare
de la 11.12.2023 09:29
până la 16.12.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 16.12.2023 10:00
până la 28.12.2023 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 1 756 721,03 MDL
Perioada clarificărilor: 11 dec 2023, 9:29 - 16 dec 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 dec 2023, 10:00 - 28 dec 2023, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Snejana Balan
Telefonul de contact
022205267
Datele achizitiei
Data publicării
11 dec 2023, 9:29
Data ultimilor modificări
12 dec 2023, 13:07
Achizitii.md ID
21128726
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard (5).docx
Documentele la ofertă
-Documentație standard
11.12.23 09:29
anunț de participare (27).docx
Documentele la ofertă
-anunț de participare
11.12.23 09:29
Caiet de sarcini
Documentele la ofertă
-Caiet de sarcini
11.12.23 09:29
declaratie benefeciar (2).doc
Documentele la ofertă
-declaratie
11.12.23 09:29
Achiziționarea lucrărilor de reconstrucție a peretelui de sustinere și a scarilor ce asigura accesul în căminele nr.12 și 13 și căminele nr. 8 și 9, cu amenajarea spațiunlui adiacent dintre caminele sus menționate,
Data:
12 dec 2023, 13:07
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Bună ziua. Atașați vă rog caietul de sarcini desfășurat. Mulțumim anticipat.
Răspuns (13 dec 2023, 09:03):
Buna ziua Caietul de sarcini anexat este perfectat in conformitate cu cerințele CPL.01.01-2012,
Data:
13 dec 2023, 09:33
Subiectul întrebării:
Formularul 5
Întrebare:
Bună ziua. Atașați vă rog caietul de sarcini desfășurat, sau formularul 5
Răspuns (13 dec 2023, 10:47):
una ziua Caietul de sarcini anexat este perfectat in conformitate cu cerințele CPL.01.01-2012,
Data:
13 dec 2023, 09:46
Subiectul întrebării:
poz,27-CL17B- Confectii metalice diverse, montate aparent: Balustrada
Întrebare:
ce dimensiuni are?din ce e confectionata? teava patrata, rotuda sau coltar?
Răspuns (13 dec 2023, 10:49):
Balustrada H=1200mm; rama si stâlpii - țeava 50x50x3mm; țeava decorativa 20x20x3mm; distanta intre stâlpi 1900mm
Data:
13 dec 2023, 10:02
Subiectul întrebării:
poz.27 - IzD10A - Vopsire balustrada - u.m. = tn?
Întrebare:
aceasta pozitie nu este aplicabila pentru balustrada, cu coincide norma reala de consum la vopsea si grund. corect ar fi sa aplicati norma CN21B-m2.
Răspuns (13 dec 2023, 13:23):
poz.27 - IzD10A - Vopsire balustrada - u.m. = tn? Întrebare: aceasta pozitie nu este aplicabila pentru balustrada, cu coincide norma reala de consum la vopsea si grund. corect ar fi sa aplicați norma CN21B-m2. Răspuns: Devizul de cheltuieli a fost verificat si avizat pozitiv conform legislației in vigoare, modificări in norme nu vor fi. efectuate. Este necesar sa va conformați cerințelor caietului de sarcini.
Data:
13 dec 2023, 10:08
Subiectul întrebării:
poz.40 si 49 - CG47C - Pardoseli din pavaj vibro-turnat grosimea de la 22mm, inclusiv stratul suport din adezivi (amestec uscat)
Întrebare:
acesta norma este pentru placare cu gresie ceramica, Corect ar fi sa folositi norma din DE13B. rugam sa corectati
Răspuns (13 dec 2023, 13:23):
Devizul de cheltuieli a fost verificat si avizat pozitiv conform legislației in vigoare, modificări in norme nu vor fi. efectuate. Este necesar sa va conformați cerințelor caietului de sarcini.
Achiziționarea lucrărilor de reconstrucție a peretelui de sustinere și a scarilor ce asigura accesul în căminele nr.12 și 13 și căminele nr. 8 și 9, cu amenajarea spațiunlui adiacent dintre caminele sus menționate,
Data:
15 dec 2023, 05:38
Subiectul întrebării:
Cifra de afaceri
Întrebare:
Buna ziua, de ce se solicita cifra de afaceri in marime dubla fata de valoarea estimativa a achizitiei? si de ce nu este suficienta experienta similara? Care este argumentul pentru solicitarea unei astfel de cifre de afaceri, in caz ca este altul decat un criteriu descriminator? Argumentati, va rog, discrepanta intre valoarea estimativa a achizitiei si cifra de afaceri solicitata?
Răspuns (15 dec 2023, 10:34):
Buna ziua Conform art.21 al.2 a Legii 131/2015 si pct. 36 din Documentația Standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări, aprobata prin Ordinul nr.69 din 07.05.2021 ”Cifra de afaceri anuală minimă impusă operatorilor economici nu trebuie să depășească de două ori valoarea estimată a contractului ” Respectiv, Autoritatea Contractantă prin indicarea cifrei incluse in Anuntul de participare nu a încălcat prevederile cadrului legal.
Achiziționarea lucrărilor de reconstrucție a peretelui de sustinere și a scarilor ce asigura accesul în căminele nr.12 și 13 și căminele nr. 8 și 9, cu amenajarea spațiunlui adiacent dintre caminele sus menționate,
Data:
15 dec 2023, 06:05
Subiectul întrebării:
1200 pozitii mostre?
Întrebare:
Buna ziua, solicitam respectuos, in temeiul art. 35 al LP131/15 clarificari asupra cerintei obligatorii nr. 25 din caietul de sarcini "ofertantul va prezenta, obligatoriu, la solicitarea autorității contractante, mostre la produsele utilizate (aproximativ 1200 poziții), la adresa și locul indicat de către aceasta. Se vor prezenta mostre la pozițiile pentru care la evaluarea tehnică autoritatea contractantă va avea neclarități." 1. Nu este clar: Este obligatorie pentru toti ofertantii prezentarea a 1200 de pozitii mostre sau doar pentru cei in privinta carora, autoritatea contractanta va considera de cuviinta? 2. Cum sintagma "va avea neclarități" - respecta principiul tratamentului legal, imparţialitate, nediscriminare în privinţa tuturor ofertanţilor şi operatorilor economici;? 3. Care sunt pozitiile care ar putea trezi "neclaritati" autoritatii contractante? 4. De ce nu sunt suficiente actele confirmative de calitate asupra metrialelor? 5. Are autoritatea contractanta laboratoare specializate sau capacitati tehnice sa evalueze conformitatea materialelor? si care este criteriul de referinta? poate e cazul sa revizuiti cerinta data fara implicarea ANSC?
Răspuns (15 dec 2023, 10:56):
Buna ziua. Conform art.22 a Legii 131/2015 În cazul aplicării unei proceduri pentru atribuirea unui contract de achiziții publice de bunuri, în scopul verificării capacității tehnice şi/sau profesionale a ofertanţilor/candidaţilor, autoritatea contractantă are dreptul de a le solicita acestora, în funcţie de specificul, de cantitatea şi de complexitatea bunurilor ce urmează să fie furnizate şi numai în măsura în care aceste informații sânt relevante pentru îndeplinirea contractului și nu sunt disponibile în bazele de date ale autorităților publice sau ale părților terțe, următoarele:...”mostre (în măsura în care necesitatea prezentării este justificată), descrieri şi/sau fotografii a căror autenticitate trebuie să poată fi demonstrată în cazul în care autoritatea contractantă solicită acest lucru.” Respectiv, Solicitarea mostrelor va fi obligatorie in momentul in care in propunerea tehnica se vor constata neclarități asupra produsele utilizate. O zi buna.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.