Modalitățile de plată și tarife

Modalitățile de plată


Instituțiile publice sunt scutite de plata de participare, acestea publică conform planului de achiziții tenderele disponibile, iar participanții achită taxa pentru participarea la o licitație.

Participarea la licitație este posibilă doar după semnarea contractului între operatorul platformei și furnizor.

Costul serviciilor oferite de Operatorul Platformei, respectiv acordarea spațiului de publicitate pe Internet pentru vânzarea-cumpărarea bunurilor și serviciilor prin asigurarea funcţionării platformei electronice (pentru fiecare lot cu o valoare mai mare de 2000 de lei), inițiate de alți Participanți ai Platformei electronice, este de 35 (treizeci și cinci) lei, inclusiv TVA, cu limitarea plății pentru primele 15 loturi ale unei proceduri de achiziție.

Achitarea se efectuează în lei moldovenești, prin următoarele metode:

I. Online:

  1. Carduri de credit

  2. Contul Paynet

  3. Contul Bpay

  4. Contul Runpay       


II. Offline:
  1. Transfer bancar

  2. Terminal de plată

  3. Plata în numerar

  4. Poșta Moldovei


Sumele transferate sunt stocate în contul Simpals ID al Clientului, care ulterior sunt folosite de către Client pentru achitarea participării la licitații.

Serviciile Operatorului Platformei se achită în avans în proporție de 100% până la momentul participării la licitație.