1
Perioada de actualizare
de la 18.09.2023 16:04
până la 02.10.2023 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 02.10.2023 12:00
până la 13.10.2023 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 600 000 MDL
Perioada clarificărilor: 18 sept 2023, 16:04 - 2 oct 2023, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 2 oct 2023, 12:00 - 13 oct 2023, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform Caietului de sarcini din Anexa nr. 21 din documentația standard ,,CAIET DE SARCINI privind achiziționarea serviciilor de mentenanță și suport a Sistemului Informațional Automatizat “Asistența Medicală Primară” (SIA AMP)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Vlaicu Pîrcălab,46
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Gonța Vladimir
Telefonul de contact
+37322780263
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
29 sept 2023, 15:45
Valoarea estimată (fără TVA)
600 000 MDL
Achizitii.md ID
21092803
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Mun. Chișinău str. Vlaicu Pîrcalab nr. 46
Durata contractului
1 nov 2023 02:00 - 31 dec 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de mentenanță de avertizare – în bază de abonament CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Luna
2)
Denumirea
Servicii de mentenanță adaptivă și de corecție – la cerere CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 1000.0
Unități de măsură: Om-ora
Documentele procedurii de achiziție
Doc.standard SIAAMP_2 luni_Mentenanta_licitatie_2023.signed
Documentele la ofertă
Doc. standard semnat
18.09.23 16:04
Doc.standard SIAAMP_2 luni_Mentenanta_licitatie_2023
Documentele la ofertă
Doc. standard word
18.09.23 16:04
DUAE SIAAMP_2 luni_Mentenanta_licitatie_2023.signed
Documentele la ofertă
DUAE semnat
18.09.23 16:04
anunt_de_participare SIAAMP_2 luni_Mentenanta_licitatie_2023.signed
Documentele la ofertă
Anunț de participare semnat
18.09.23 16:04
Caiet de sarcini_2 luni_Mentenanta_licitatie_2023.signed
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini semnat
18.09.23 16:04
DUAE SIAAMP_2 luni_Mentenanta_licitatie_2023
Documentele la ofertă
DUAE word
18.09.23 16:04
anunt_de_participare SIAAMP_2 luni_Mentenanta_licitatie_2023 modificat dupa clarificari.signed
Documentele la ofertă
Anunt de participare semnat după modificare
29.09.23 15:45
Doc.standard SIAAMP_2 luni_Mentenanta_licitatie_2023 modificat dupa clarificari.signed
Documentele la ofertă
Doc standard semnata dupa modificare
29.09.23 15:45
Caiet de sarcini_2 luni_Mentenanta_licitatie_2023 modificat dupa clarificari.signed
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini semnat după modificare
29.09.23 15:45

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IM Enterprise Business Solutions SRL

Preţul ofertei: 550 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform Deciziei de atribuire
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări