1
Perioada de actualizare
de la 18.09.2023 13:52
până la 28.09.2023 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 28.09.2023 12:00
până la 10.10.2023 12:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 833 340 MDL
Perioada clarificărilor: 18 sept 2023, 13:52 - 28 sept 2023, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 sept 2023, 12:00 - 10 oct 2023, 12:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de automatizare/digitalizare a proceselor interne și a celor conexe în domeniul relațiilor funciare (superficie, locațiune, privatizare) (servicii de dezvoltare software pentru automatizarea proceselor de evidență redevenței/chiriei ca obiect a superficiei/locațiunii terenurilor municipale «e-superficia»)

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 83
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Nina Colodroțchi
Telefonul de contact
079442988
Datele achizitiei
Data publicării
18 sept 2023, 13:52
Data ultimilor modificări
19 sept 2023, 13:06
Achizitii.md ID
21092746
CPV
72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae (9) (8).doc
Documentele la ofertă
-
18.09.23 13:52
documentatia_standard_modificat (1).docx
Documentele la ofertă
-
18.09.23 13:52
declaratie.pdf declaratie.pdf
Documentele la ofertă
-
18.09.23 13:52
caiet_de_sarcini_superficia.semnat.pdf caiet_de_sarcini_superficia.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
18.09.23 14:10
Data:
19 sept 2023, 13:06
Subiectul întrebării:
Servicii de automatizare/digitalizare a proceselor
Întrebare:
Buna ziua! Solicitati dezvolatarea de la "zero" a unui Sistem informational complet nou, sau se cere adaptarea sau perfectionarea unui sistem deja existent (spre exemplu in baza Contabilitate 1C sau altceva)? Va multumim!
Răspuns (19 sept 2023, 14:34):
Buna ziua, Noi avem nevoie de un soft nou, cu preluarea datelor dintr-un sistem existent
Data:
19 sept 2023, 18:38
Subiectul întrebării:
Platforma pe care lucreaza sistemul existent.
Întrebare:
1. Pe ce platforma tehnologica este creat softul existent? 2. "preluarea datelor dintr-un sistem existent" - aveti in vedere transmiterea lor prin API in sistemul nou, sau migrarea lor din sistemul existent in sistemul nou? 3. Softul existent are API pentru conectare sau compania castigatoare trebuie sa-l elaboreze?
Răspuns (20 sept 2023, 15:14):
Buna ziua, Pentru a primi un raspuns cu mai multe detalii vă rugăm să sunați la nr. de telefon 069114294
Data:
27 sept 2023, 11:19
Subiectul întrebării:
Găzduirea sistemului
Întrebare:
Unde va fi găzduit sistemul informațional la lansarea în exploatare?
Răspuns (27 sept 2023, 11:45):
Buna ziua, vă rugăm să contactați persoana responsabilă de sistem la numărul de telefon: 069114294
Data:
27 sept 2023, 11:37
Subiectul întrebării:
MSign service
Întrebare:
La interacțiunea cu alte sisteme este specificat specificat serviciul electronic pentru aplicarea semnăturii electronice pe formulare sau documente MSign. În primul rând - aceste documente vor fi în format .pdf? În al doilea rând - semnarea va fi inițiată din cadrul SIA e-superficia, sau se va încărca doar fișierele deja semnate în msign.giv.md?
Răspuns (27 sept 2023, 11:48):
Buna ziua, Vă rugăm să contactați persoana responsabilă de sistem la numărul de telefon 069114294
Data:
27 sept 2023, 11:38
Subiectul întrebării:
MSign service
Întrebare:
La interacțiunea cu alte sisteme este specificat specificat serviciul electronic pentru aplicarea semnăturii electronice pe formulare sau documente MSign. În primul rând - aceste documente vor fi în format .pdf? În al doilea rând - semnarea va fi inițiată din cadrul SIA e-superficia, sau se va încărca doar fișierele deja semnate în msign.gov.md?
Răspuns (27 sept 2023, 11:48):
Buna ziua, Vă rugăm să contactați persoana responsabilă de sistem la numărul de telefon 069114294
Data:
28 sept 2023, 10:21
Subiectul întrebării:
Privind modulul “evidenței contabile” si Mpay Service
Întrebare:
Rugam sa confirmati daca se are in vedere ca in cadrul aplicatiei “e-superficia” va fi necesar de elaborate mecanismul de debit/credit cu plan de conturi si evidenta contabila conform legislatiei in vigoare?
Răspuns (28 sept 2023, 10:46):
Planuri de conturi și evidența contabilă trebuie să corespundă legislatiei in vigoare cu modificările ulterioare
Data:
28 sept 2023, 10:22
Subiectul întrebării:
Limbaj de programare si UX/UI
Întrebare:
Sunt careva preferinta la limbajele de programare pentru elaborarea aplicatiei “e-superficia”, exista un design definit pentru interfata web (UX/UI) ?
Răspuns (28 sept 2023, 10:47):
Conform caietului de sarcini
Data:
28 sept 2023, 10:23
Subiectul întrebării:
Modulul de achitare prin rate
Întrebare:
Modulul de achitare prin rate, este necesar de elaborate mecanizm de generare a ratelor de achitare precum si calcularea dobânzii legale de întârziere platii? Exista deja aplicatii in cadrul DGAURF care fac acest lucru si este necesar de integrat cu ele sau este nevoie de elaborate tot din nou in aplicatia e-superficia?
Răspuns (28 sept 2023, 10:48):
Noi avem nevoie de un soft nou, cu preluarea datelor dintr-un sistem existent
Data:
28 sept 2023, 10:26
Subiectul întrebării:
Medii Dev/Test
Întrebare:
Cine dintre benificiar si prestator se va ocupa de organizarea mediilor pentru dezvoltare. DGAURF v-a oferi medii pentru dezvoltarea/testarea aplicatie sau prestatorul va trebui sa dispuna pe perioada de dezvoltare aceste medii? Si daca in DGAURF exista devops care va putea instala sistemul de operare si toate instrumentele de lucru precum baza de date, git, confluence, backup la baza de date, s.a.
Răspuns (28 sept 2023, 10:50):
Buna ziua, Pentru a primi un raspuns cu mai multe detalii vă rugăm să sunați la nr. de telefon 069114294
Data:
28 sept 2023, 10:29
Subiectul întrebării:
Cu referinta la Cap.2
Întrebare:
Obiectivele propuse: Centralizarea evenimentelor (informatii/date) din diferite surse vor fi oferite de catre DGAURF in format electronic sau pe support de hirtie si in mape? Lista nomenclatoare descrise in caietul de sarcini vor fi oferite in fisiere Excel? (datele sunt necesare in format electronic astfel incit sa poata fi introduce in baza da date)
Răspuns (28 sept 2023, 10:52):
DGAURF va putea oferi informații/date în format Excel.
Data:
28 sept 2023, 11:25
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
Deoarece pentru o buna parte a clarificărilor cerute mai sus Autoritatea Contractanta nu a oferit un răspuns concret si direct care ar satisface cerințele din Art.35 pct.2 si pct.3 Legea 131, Mai mult ca atit informatiile obtinute de la persoana de contact nu pot fi considerate relevante atit timp cit ele nu sunt incluse in documentatia de atribuire (caiet de sarci, specificatii tehnice) la procedura data. Solicitam modificarea documentatia de atribuire prin includera in ea a tuturor raspunsurilor aduse pe pagina SIA „RSAP” si a clarificarilor oferite in privat catre operatorii economici.
Răspuns (28 sept 2023, 11:45):
Buma ziua. Toată informația solicitată de către operatorii economici se regăsește în caietul sarcini.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.