Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21080549
1
Perioada de actualizare
de la
18.05.2023 17:48
până la 31.05.2023 08:00
până la 31.05.2023 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la
31.05.2023 08:00
până la 19.06.2023 08:00
până la 19.06.2023 08:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
1 680 000 MDL
Perioada clarificărilor:
18 mai 2023, 17:48 - 31 mai 2023, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor:
31 mai 2023, 8:00 - 19 iun 2023, 8:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
CONDIȚII GENERALE: 19 iunie – 14 august 2023.
Durata schimbului: 10 zile, schimbul conține 9 nopți și 10 zile primirea copiilor de la ora 8-00 în prima zi a schimbului și plecarea la ora 14-00 în ultima zi a schimbului (cu condiţia că nu depăşeşte costul maxim acceptabil al unui bilet de odihnă, costul maxim pentru o zi de odihnă este 354,36 lei (HGRM 212 din 12.04.2023 publicat în MO nr. 126 din 13.04.2023 şi, respectiv costul maxim pentru un schimb 3540,00 lei). Tabăra va asigura cel puţin două schimburi consecutiv.
Durata schimbului: 10 zile, schimbul conține 9 nopți și 10 zile primirea copiilor de la ora 8-00 în prima zi a schimbului și plecarea la ora 14-00 în ultima zi a schimbului (cu condiţia că nu depăşeşte costul maxim acceptabil al unui bilet de odihnă, costul maxim pentru o zi de odihnă este 354,36 lei (HGRM 212 din 12.04.2023 publicat în MO nr. 126 din 13.04.2023 şi, respectiv costul maxim pentru un schimb 3540,00 lei). Tabăra va asigura cel puţin două schimburi consecutiv.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), str. M.Hâncu, 138, et. 4
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Hincesti Directia Invatamant
Telefonul de contact
026923776
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
18 mai 2023, 17:48
Data ultimilor modificări
18 mai 2023, 19:11
Achizitii.md ID
21080549
MTender ID
CPV
55200000-2 - Campinguri şi alte tipuri de cazare decât cea hotelieră
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
ACHIZIȚIONAREA FOILOR (BILETELOR) DE ODIHNĂ DE VARĂ PENTRU ELEVI (COPII), SEZONUL ESTIVAL 2023
Buget: 1680000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare_sezonul estival 2023_di hincesti_18 mai 2023.signed.pdf
anunt_de_participare_sezonul estival 2023_di hincesti_18 mai 2023.signed.pdf
tenderNotice
ANUNȚ DE PARTICIPARE privind achiziționarea foilor (biletelor) de odihnă de vară pentru elevi (copii), sezonul estival 2023 (se indică obiectul achiziției) prin procedura de achiziție LICITAȚIE PUBLICĂ DESCHISĂ (tipul procedurii de achiziție)
18.05.23 17:48
documentatia standard_bunuri_servicii_odihna de vara_18.05.2023.signed.pdf
documentatia standard_bunuri_servicii_odihna de vara_18.05.2023.signed.pdf
Documentele la ofertă
DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri
INSTRUCŢIUNI PENTRU AUTORITĂȚI CONTRACTANTE ȘI OFERTANŢI
18.05.23 19:01
duae_foi de odihna_18.05.2023.signed.pdf
duae_foi de odihna_18.05.2023.signed.pdf
Istoricul documentului
-
duae_foi de odihna_18.05.2023.signed.pdf
duae_foi de odihna_18.05.2023.signed.pdf
ID: f60b9eb4-7a27-4e9e-a236-ded00fee4d45
Documentele la ofertă
-
duae_foi de odihna_18.05.2023.docx
ID: f60b9eb4-7a27-4e9e-a236-ded00fee4d45
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
FORMULARUL STANDARD AL DOCUMENTULUI UNIC DE ACHIZIȚII EUROPEAN
18.05.23 19:01
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK