1
Perioada de actualizare
de la 18.05.2023 17:48
până la 31.05.2023 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la 31.05.2023 08:00
până la 19.06.2023 08:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 680 000 MDL
Perioada clarificărilor: 18 mai 2023, 17:48 - 31 mai 2023, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 31 mai 2023, 8:00 - 19 iun 2023, 8:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

CONDIȚII GENERALE:
Durata schimbului: 10 zile, schimbul conține 9 nopți și 10 zile primirea copiilor de la ora 8-00 în prima zi a schimbului și plecarea la ora 14-00 în ultima zi a schimbului (cu condiţia că nu depăşeşte costul maxim acceptabil al unui bilet de odihnă, costul maxim pentru o zi de odihnă este 354,36 lei (HGRM 212 din 12.04.2023 publicat în MO nr. 126 din 13.04.2023 şi, respectiv costul maxim pentru un schimb 3540,00 lei). Tabăra va asigura cel puţin două schimburi consecutiv.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), str. M.Hâncu, 138, et. 4
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Hincesti Directia Invatamant
Telefonul de contact
026923776
Datele achizitiei
Data publicării
16 mai 2023, 18:23
Data ultimilor modificări
18 mai 2023, 19:11
Valoarea estimată (fără TVA)
1 680 000 MDL
Achizitii.md ID
21080549
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), str. M.Hâncu, 138, et. 4
Durata contractului
1 iul 2023 08:00 - 30 aug 2023 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
ACHIZIȚIONAREA FOILOR (BILETELOR) DE ODIHNĂ DE VARĂ PENTRU ELEVI (COPII), SEZONUL ESTIVAL 2023 CPV: 55200000-2 - Campinguri şi alte tipuri de cazare decât cea hotelieră
Cantitatea: 480.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare_sezonul estival 2023_di hincesti_18 mai 2023.signed.pdf anunt_de_participare_sezonul estival 2023_di hincesti_18 mai 2023.signed.pdf
tenderNotice
ANUNȚ DE PARTICIPARE privind achiziționarea foilor (biletelor) de odihnă de vară pentru elevi (copii), sezonul estival 2023 (se indică obiectul achiziției) prin procedura de achiziție LICITAȚIE PUBLICĂ DESCHISĂ (tipul procedurii de achiziție)
18.05.23 17:48
documentatia standard_bunuri_servicii_odihna de vara_18.05.2023.signed.pdf documentatia standard_bunuri_servicii_odihna de vara_18.05.2023.signed.pdf
Documentele la ofertă
DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri INSTRUCŢIUNI PENTRU AUTORITĂȚI CONTRACTANTE ȘI OFERTANŢI
18.05.23 19:01
duae_foi de odihna_18.05.2023.signed.pdf duae_foi de odihna_18.05.2023.signed.pdf
Documentele la ofertă
FORMULARUL STANDARD AL DOCUMENTULUI UNIC DE ACHIZIȚII EUROPEAN
18.05.23 19:01
Documentele lotului
anunt_de_participare_sezonul estival 2023_di hincesti_18 mai 2023.signed.pdf
ANUNȚ DE PARTICIPARE privind achiziționarea foilor (biletelor) de odihnă de vară pentru elevi (copii), sezonul estival 2023 (se indică obiectul achiziției) prin procedura de achiziție LICITAȚIE PUBLICĂ DESCHISĂ (tipul procedurii de achiziție)
18.05.23 17:48
documentatia standard_bunuri_servicii_odihna de vara_18.05.2023.docx
DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri INSTRUCŢIUNI PENTRU AUTORITĂȚI CONTRACTANTE ȘI OFERTANŢI
18.05.23 19:01
duae_foi de odihna_18.05.2023.docx
FORMULARUL STANDARD AL DOCUMENTULUI UNIC DE ACHIZIȚII EUROPEAN
18.05.23 19:01
caietul de sarcini_odihna de vara2023.signed.pdf
CAIET DE SARCINI Bunuri / Servicii Obiectul: FOI DE ODIHNĂ DE VARĂ PENTRU ELEVI (COPII) ÎN SEZONUL ESTIVAL 2023 Autoritatea contractantă DIRECŢIA ÎNVĂŢĂMÂNT HÎNCEŞTI, IDNO 1013601000026, raionul HÎNCEȘTI, MD-3401, mun. Hîncești, str. Mihalcea Hâncu, nr. 138, et. 4
18.05.23 19:11

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DIRECTIA INVATAMINT GENERAL CIMISLIA

Preţul ofertei: 750 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: DECIZIA DE ATRIBUIRE
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Primaria Bobeica

Preţul ofertei: 975 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul cade sub incidența temeiurilor de excludere
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

OLCRISCOM SRL

Preţul ofertei: 1 218 240 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

Zimbet

Preţul ofertei: 1 391 040 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
5
Denumirea participantului:

Casa de odihna Camping Vadul lui Voda SRL

Preţul ofertei: 1 509 600 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări