1
Perioada de actualizare
de la 21.11.2022 11:31
până la 02.12.2022 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 02.12.2022 11:00
până la 13.12.2022 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 28 364,17 MDL
Perioada clarificărilor: 21 nov 2022, 11:31 - 2 dec 2022, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 2 dec 2022, 11:00 - 13 dec 2022, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de asigurare a accesului la mentenanță și suport standard pentru licențele GoGet365 Portal
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Samoila
Telefonul de contact
022822237
Datele achizitiei
Data publicării
21 nov 2022, 11:22
Data ultimilor modificări
21 nov 2022, 11:31
Valoarea estimată (fără TVA)
28 364,17 MDL
Achizitii.md ID
21067759
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
10 febr 2023 11:26 - 8 febr 2024 11:28
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de asigurare a accesului la mentenanță și suport standard pentru licențele GoGet365 Portal CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
1. anunt de participare.doc
tenderNotice
-
21.11.22 11:31
2. caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
21.11.22 11:31
3. duae.doc
Criterii de eligibilitate
-
21.11.22 11:31
documentatia standard noua-model.docx
Documentele la ofertă
-
21.11.22 11:31

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SC DYNAMIXRM SRL

Preţul ofertei: 27 637 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde tuturor cerințelor de calificare și tehnice minime obligatorii solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări