+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 21.11.2022 11:31
până la 02.12.2022 11:00
au rămas 4 ore
2
Propunerea ofertelor
de la 02.12.2022 11:00
până la 13.12.2022 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 992 953,34 MDL
Perioada clarificărilor: 21 nov 2022, 11:31 - 2 dec 2022, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 2 dec 2022, 11:00 - 13 dec 2022, 11:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Abonează-te
Servicii de mentenanță și suport tehnic a soluției pentru eficientizarea procesului de licențiere, autorizare și notificare bazată pe platforma Microsoft Dynamics CRM;
Servicii prestate în baza solicitărilor de schimbare;
Servicii de asigurare a accesului la mentenanță și suport standard pentru licențele GoGet365 Portal.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Samoila
Telefonul de contact
022822237
Fax
---
Datele achizitiei
Data publicării
21 nov 2022, 11:31
Data ultimilor modificări
21 nov 2022, 11:31
Achizitii.md ID
21067759
CPV
72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
1. anunt de participare.doc
tenderNotice
-
21.11.22 11:31
2. caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
21.11.22 11:31
3. duae.doc
Criterii de eligibilitate
-
21.11.22 11:31
documentatia standard noua-model.docx
Documentele la ofertă
-
21.11.22 11:31
Subiectul întrebării
Întrebare
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".