Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21061654
1
Perioada de actualizare
de la
16.08.2022 12:40
până la 22.08.2022 07:30
până la 22.08.2022 07:30
2
Propunerea ofertelor
de la
22.08.2022 07:30
până la 25.08.2022 07:30
până la 25.08.2022 07:30
3
Licitaţie
26.08.2022 15:00
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
84 000 MDL
Perioada clarificărilor:
16 aug 2022, 12:40 - 22 aug 2022, 7:30
Perioada de depunere a ofertelor:
22 aug 2022, 7:30 - 25 aug 2022, 7:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Achiziționarea, instalarea și configurarea echipamentelor pentru petrecerea videoconferințelor
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 77
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
16 aug 2022, 12:40
Data ultimilor modificări
18 aug 2022, 16:17
Achizitii.md ID
21061654
MTender ID
CPV
32300000-6 - Receptoare de televiziune şi de radio şi aparate de înregistrare sau de redare a sunetului sau a imaginii
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
3 anexa 1 termeni de referinta.pdf
3 anexa 1 termeni de referinta.pdf
Documentele la ofertă
Termeni de referinta
16.08.22 12:40
2. caiet de sarcini.pdf
2. caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
16.08.22 12:40
declarație privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi.docx
Documentele la ofertă
Declaratii
16.08.22 12:40
1 anunt de participare videoconferinte 1.signed.pdf
1 anunt de participare videoconferinte 1.signed.pdf
Istoricul documentului
-
1 anunt de participare videoconferinte 1.signed.pdf
1 anunt de participare videoconferinte 1.signed.pdf
ID: dfe09845-ca1b-4578-90ee-6c9f43baa1ea
tenderNotice
-
1. anunt de participare.pdf
1. anunt de participare.pdf
ID: dfe09845-ca1b-4578-90ee-6c9f43baa1ea
tenderNotice
tenderNotice
Anunt de participare
18.08.22 16:17
Achiziționarea, instalarea și configurarea echipamentelor pentru petrecerea videoconferințelor
Data:
17 aug 2022, 16:08
Subiectul întrebării:
Documentația
Întrebare:
Buna ziua! Vom fi foarte recunascători dacă o să adăugați caiet de sarcini/ specificația tehnică in format word.
Acest lucru ajută semnificativ agentul economic în prelucrarea ofertei comerciale, eliminând neajunsurile și erorile la specificarea parametrilor solicitați.
Considerăm că fiecare agent economic merge în întâmpinarea Dvs în demonstrarea unui formular electronic documentelor necesare în cazul întocmirii unui contract de furnizare.
Mulțumim anticipat!
Răspuns (18 aug 2022, 10:57):
Buna ziua, varianta Word a documentelor, solicitate de Dvs., a fost amplasată pe platformă.
Data:
17 aug 2022, 16:55
Subiectul întrebării:
Termen de livrare/prestare
Întrebare:
Buna ziua! Perioada specificată de 5 zile pentru livrarea și instalarea echipamentelor este o cerință imposibilă. O excepție este cazul dacă toate utilajele se află deja în depozitul unuia dintre agenții economici. Vă rugăm să setați timpi reali de livrare. Pentru a permite concurența liberă a tuturor furnizorilor.
Răspuns (18 aug 2022, 15:07):
Buna ziua,
referitor la termenul de 5 zile, stipulat în anunțul de participare, Vă informez că, conform deciziei grupului de lucru al CNPF, va fi modificat termenul și anunțul va fi plasat pe platformă.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK