1
Perioada de actualizare
de la 16.08.2022 12:40
până la 22.08.2022 07:30
2
Propunerea ofertelor
de la 22.08.2022 07:30
până la 25.08.2022 07:30
3
Licitaţie
26.08.2022 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 84 000 MDL
Perioada clarificărilor: 16 aug 2022, 12:40 - 22 aug 2022, 7:30
Perioada de depunere a ofertelor: 22 aug 2022, 7:30 - 25 aug 2022, 7:30
Începutul licitației: 26 aug 2022, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Achiziționarea, instalarea și configurarea echipamentelor pentru petrecerea videoconferințelor
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 77
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Larisa Strună
Telefonul de contact
+373 22 859 534
Datele achizitiei
Data publicării
16 aug 2022, 8:03
Data ultimilor modificări
18 aug 2022, 16:17
Valoarea estimată (fără TVA)
84 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
840 MDL
Achizitii.md ID
21061654
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 77
Durata contractului
27 aug 2022 08:00 - 31 dec 2022 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achiziționarea, instalarea și configurarea echipamentelor pentru petrecerea videoconferințelor CPV: 32300000-6 - Receptoare de televiziune şi de radio şi aparate de înregistrare sau de redare a sunetului sau a imaginii
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
formulare .docx
Documentele la ofertă
Formulare
16.08.22 12:40
4. duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
16.08.22 12:40
3 anexa 1 termeni de referinta.pdf 3 anexa 1 termeni de referinta.pdf
Documentele la ofertă
Termeni de referinta
16.08.22 12:40
2. caiet de sarcini.pdf 2. caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
16.08.22 12:40
declarație privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi.docx
Documentele la ofertă
Declaratii
16.08.22 12:40
2. caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
Caet sarcini Word
18.08.22 10:55
3. anexa 1.docx
Documentele la ofertă
Anexa 1 Word
18.08.22 10:55
1 anunt de participare videoconferinte 1.signed.pdf 1 anunt de participare videoconferinte 1.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
18.08.22 16:17

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 79 950 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunderea cerințelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Achiziționarea, instalarea și configurarea echipamentelor pentru petrecerea videoconferințelor
Data:
17 aug 2022, 16:08
Subiectul întrebării:
Documentația
Întrebare:
Buna ziua! Vom fi foarte recunascători dacă o să adăugați caiet de sarcini/ specificația tehnică in format word. Acest lucru ajută semnificativ agentul economic în prelucrarea ofertei comerciale, eliminând neajunsurile și erorile la specificarea parametrilor solicitați. Considerăm că fiecare agent economic merge în întâmpinarea Dvs în demonstrarea unui formular electronic documentelor necesare în cazul întocmirii unui contract de furnizare. Mulțumim anticipat!
Răspuns (18 aug 2022, 10:57):
Buna ziua, varianta Word a documentelor, solicitate de Dvs., a fost amplasată pe platformă.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări