+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 29.07.2022 16:39
până la 22.08.2022 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.08.2022 09:00
până la 01.09.2022 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 50 422 000 MDL
Perioada clarificărilor: 29 iul 2022, 16:39 - 22 aug 2022, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 aug 2022, 9:00 - 1 sept 2022, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de amenajare a parcărilor din zona istorică (Centru), conform schemelor de organizare a circulației rutiere, Lot 2
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. S.Lazo,18 mun. Chişinău
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Inga Aftenii
Telefonul de contact
060435352
Datele achizitiei
Data publicării
29 iul 2022, 16:37
Data ultimilor modificări
19 aug 2022, 16:57
Valoarea estimată (fără TVA)
50 422 000 MDL
Achizitii.md ID
21060888
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. S.Lazo,18 mun. Chişinău
Durata contractului
12 sept 2022 16:39 - 28 dec 2023 16:39
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrari CPV: 45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_nou_ocr vol 2 jul22.doc
Documentele la ofertă
-
29.07.22 16:39
ds ocr vol 2.doc
Documentele la ofertă
-
29.07.22 16:39
anunt ocr lot 2.semnat.pdf anunt ocr lot 2.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
29.07.22 16:39
Documentele lotului
duae_nou_ocr vol 2 jul22.doc
-
29.07.22 16:39
anunt ocr lot 2.semnat.pdf
-
29.07.22 16:39
ds ocr vol 2.doc
-
29.07.22 16:39

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SC Foremcons SRL

Preţul ofertei: 53 354 435,27 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Activ".
Clarificări