1
Perioada de actualizare
de la 21.06.2022 12:25
până la 27.06.2022 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.06.2022 12:00
până la 30.06.2022 12:00
3
Licitaţie
de la 01.07.2022 15:00
până la 01.07.2022 15:18
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 416 963 MDL
Perioada clarificărilor: 21 iun 2022, 12:25 - 27 iun 2022, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 iun 2022, 12:00 - 30 iun 2022, 12:00
Începutul licitației: 1 iul 2022, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

„Servicii de reparație curentă la blocurile de studii a IPLT „Principesa Natalia Dadiani”” REPETAT, conform listei cu cantitățile de lucrări
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Calea Iesilor 21
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Doina Cercel
Telefonul de contact
068535107
Datele achizitiei
Data publicării
7 iun 2022, 11:36
Data ultimilor modificări
21 iun 2022, 18:50
Valoarea estimată (fără TVA)
416 963 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
4,17 MDL
Achizitii.md ID
21057771
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Calea Iesilor 21
Durata contractului
4 iul 2022 12:24 - 4 aug 2022 12:24
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
„Servicii de reparație curentă la blocurile de studii a IPLT „Principesa Natalia Dadiani”” REPETAT CPV: 50800000-3 - Diverse servicii de întreţinere şi de reparare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Documentele la ofertă
La pct. 20 se specifică că nu se aplică licitație electronică cu runde.
21.06.22 12:25
caietul de sarcini descifrat.docx
Documentele la ofertă
Forma nr. 5 descifrata.
21.06.22 12:25
documentația standard.docx
Documentele la ofertă
Documentația standard. La capitolul „caietul de sarcini” este anexat în format word lista cu cantitățile de lucrări.
21.06.22 12:25
declaratie_ro (1).doc
Documentele la ofertă
Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani.
21.06.22 12:25
duae_ro.doc
Documentele la ofertă
DUAE
21.06.22 12:25

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

LIVART PRIM SRL

Preţul ofertei: 256 115,74 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Quantis Eco

Preţul ofertei: 344 057,36 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Se desemnează câștigătoare oferta prezentată de către „Quantis Eco” SRL, în măsura în care acesta a depus oferta cu al doilea cel mai mic preț potrivit clasamentului SIA RSAP, conformă cerințelor caietului de sarcini și a documentației de atribuire, întrunind toate condițiile de calificare și selecție solicitate de către autoritatea contractantă.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Gricons-Impex

Preţul ofertei: 373 510,35 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

Cons Art Engineering

Preţul ofertei: 397 798,71 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
„Servicii de reparație curentă la blocurile de studii a IPLT „Principesa Natalia Dadiani”” REPETAT
Data:
21 iun 2022, 18:50
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
In anunt este indicat:21. Tehnici si instrumente specifice de atribuire (daca este cazul specificati daci se va utiliza acordul-cadru, sistemul dinamic de achizi{ie sau licita{ia electronicl): nu se aplica. De ce in acest caz cind se deschide pe lot , apare ca va avea loc licitatie electronica pe data de 01.07.2022, ora 15:00?'
Răspuns (23 iun 2022, 08:48):
Buna ziua. Aceste sunt servicii curente, întrucât banii sunt alocati la contul 222500. Prin urmare, platforma la COP pentru servicii automat pune licitație electronică, fără posibilitatea de a schimba ca la lucrări. Astfel, dumneavoastră încărcați oferta cu valoarea pe care o considerați necesară si relevantă pentru respectivele servicii, fără a o modifica pe parcursul rundelor licitației electronice și fără a o micsora. Garanția pentru ofertă va fi % din valoarea inițială a ofertei. Nu modificați pe parcursul procedurii valoarea ofertei!!!
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări