1
Perioada de actualizare
de la 12.05.2022 17:11
până la 17.05.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 17.05.2022 10:00
până la 25.05.2022 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 348 926,25 MDL
Perioada clarificărilor: 12 mai 2022, 17:11 - 17 mai 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 17 mai 2022, 10:00 - 25 mai 2022, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reparația capitală a ogrăzii blocului locative str. 31 August 1989, NR.15( conform caietului de sarcini)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), or. Hincesti. str. Mihalcea Hincu,132
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tonu Olesea
Telefonul de contact
026924198
Datele achizitiei
Data publicării
12 mai 2022, 17:08
Data ultimilor modificări
12 mai 2022, 17:11
Valoarea estimată (fără TVA)
348 926,25 MDL
Achizitii.md ID
21056407
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), or. Hincesti. str. Mihalcea Hincu,132
Durata contractului
27 mai 2022 17:11 - 30 dec 2022 17:11
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reparația capitală a ogrăzii blocului locative str. 31 August 1989, NR.15( conform caietului de sarcini) CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare.semnat.pdf anunț de participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-ANUNȚ DE PARTICIPARE
12.05.22 17:11
caiet de sarcini.semnat.pdf caiet de sarcini.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-CAIET DE SARCINI
12.05.22 17:11
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-DUAE
12.05.22 17:11
documentatia standard.semnat.pdf documentatia standard.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-DOCUMENTAȚIA STANDARD
12.05.22 17:11

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

MEDALMIR

Preţul ofertei: 367 171,05 MDL
Statut: Învingător
Motivul: în conformitate cu prevederile art. 7, art. 72, art. 74 din Legea nr. 131/2015, primăria municipiului Hîncești a decis atribuirea contractului de achiziții publice pentru Lotul 1 ”Reparația capitală a ogrăzii blocului locative str. 31 August 1989, 15” operatorului economic MEDALMIR S.R.L..
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări