+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 12.05.2022 17:11
până la 17.05.2022 10:00
au rămas 9 ore
2
Propunerea ofertelor
de la 17.05.2022 10:00
până la 25.05.2022 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 348 926,25 MDL
Perioada clarificărilor: 12 mai 2022, 17:11 - 17 mai 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 17 mai 2022, 10:00 - 25 mai 2022, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Abonează-te
Reparația capitală a ogrăzii blocului locative str. 31 August 1989, 15 (conform caietului de sarcini)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), or. Hincesti. str. Mihalcea Hincu,132
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tonu Olesea
Telefonul de contact
026924198
Fax
---
Datele achizitiei
Data publicării
12 mai 2022, 17:11
Data ultimilor modificări
12 mai 2022, 17:11
Achizitii.md ID
21056407
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare.semnat.pdf anunț de participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-ANUNȚ DE PARTICIPARE
12.05.22 17:11
caiet de sarcini.semnat.pdf caiet de sarcini.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-CAIET DE SARCINI
12.05.22 17:11
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-DUAE
12.05.22 17:11
documentatia standard.semnat.pdf documentatia standard.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-DOCUMENTAȚIA STANDARD
12.05.22 17:11
Subiectul întrebării
Întrebare
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".