1
Perioada de actualizare
de la 12.05.2022 17:11
până la 17.05.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 17.05.2022 10:00
până la 25.05.2022 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 348 926,25 MDL
Perioada clarificărilor: 12 mai 2022, 17:11 - 17 mai 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 17 mai 2022, 10:00 - 25 mai 2022, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reparația capitală a ogrăzii blocului locative str. 31 August 1989, NR.15( conform caietului de sarcini)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), or. Hincesti. str. Mihalcea Hincu,132
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tonu Olesea
Telefonul de contact
026924198
Datele achizitiei
Data publicării
12 mai 2022, 17:08
Data ultimilor modificări
12 mai 2022, 17:11
Valoarea estimată (fără TVA)
348 926,25 MDL
Achizitii.md ID
21056407
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), or. Hincesti. str. Mihalcea Hincu,132
Durata contractului
27 mai 2022 17:11 - 30 dec 2022 17:11
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reparația capitală a ogrăzii blocului locative str. 31 August 1989, NR.15( conform caietului de sarcini) CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare.semnat.pdf anunț de participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-ANUNȚ DE PARTICIPARE
12.05.22 17:11
caiet de sarcini.semnat.pdf caiet de sarcini.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-CAIET DE SARCINI
12.05.22 17:11
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-DUAE
12.05.22 17:11
documentatia standard.semnat.pdf documentatia standard.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-DOCUMENTAȚIA STANDARD
12.05.22 17:11

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

MEDALMIR

Preţul ofertei: 367 171,05 MDL
Statut: Învingător
Motivul: în conformitate cu prevederile art. 7, art. 72, art. 74 din Legea nr. 131/2015, primăria municipiului Hîncești a decis atribuirea contractului de achiziții publice pentru Lotul 1 ”Reparația capitală a ogrăzii blocului locative str. 31 August 1989, 15” operatorului economic MEDALMIR S.R.L..
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări