1
Perioada de actualizare
de la 29.11.2021 17:10
până la 08.12.2021 14:33
2
Propunerea ofertelor
de la 08.12.2021 14:33
până la 15.12.2021 14:33
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 225 313,27 MDL
Perioada clarificărilor: 29 nov 2021, 17:10 - 8 dec 2021, 14:33
Perioada de depunere a ofertelor: 8 dec 2021, 14:33 - 15 dec 2021, 14:33
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

reparația sălii de carne/pește și a încăperii de personal la cantina Liceului Teoretic Ion Creangă Hîrbovăț, Anenii Noi
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6524, MOLDOVA, Anenii Noi, s.Hîrbovăţ (r-l Anenii Noi), str. Pacii
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Zmeu
Telefonul de contact
0265-72-425
Datele achizitiei
Data publicării
29 nov 2021, 16:22
Data ultimilor modificări
6 dec 2021, 14:33
Valoarea estimată (fără TVA)
225 313,27 MDL
Achizitii.md ID
21047758
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-6524, MOLDOVA, Anenii Noi, s.Hîrbovăţ (r-l Anenii Noi), str. Pacii
Durata contractului
22 dec 2021 17:05 - 27 dec 2022 17:07
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
reparația sălii de carne/pește și a încăperii de personal la cantina Liceului Teoretic Ion Creangă Hîrbovăț, Anenii Noi CPV: 45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standart.semnat.pdf documentatia standart.semnat.pdf
Specificaţie tehnică
-
29.11.21 17:10
duae_ro_0 (1).doc
Criterii de eligibilitate
-
29.11.21 17:10
anunt_de_participare_26_10_2021 (1).semnat.pdf anunt_de_participare_26_10_2021 (1).semnat.pdf
tenderNotice
-
6.12.21 14:33

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL ZIVUR

Preţul ofertei: 140 179,63 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SV Regal Construct

Preţul ofertei: 183 407,39 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Softconstruct

Preţul ofertei: 209 999,35 MDL
Statut: Învingător
Motivul: deoarece corespunde cu cerintele din caietul de sarcini
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări