1
Perioada de actualizare
de la 13.09.2021 16:35
până la 27.09.2021 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.09.2021 16:00
până la 22.10.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 115 151 610 MDL
Perioada clarificărilor: 13 sept 2021, 16:35 - 27 sept 2021, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 sept 2021, 16:00 - 22 oct 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reconstrucția Penitenciarului nr.5, municipiul Cahul
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Nicolae Titulescu 35
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Leu Mariana
Telefonul de contact
022409715
Datele achizitiei
Data publicării
10 sept 2021, 15:06
Data ultimilor modificări
16 sept 2021, 15:37
Valoarea estimată (fără TVA)
115 151 610 MDL
Achizitii.md ID
21044153
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Nicolae Titulescu 35
Durata contractului
1 nov 2021 16:32 - 30 dec 2023 16:32
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reconstrucția Penitenciarului nr.5, municipiul Cahul CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
duae p-5 varianta finala.semnat.pdf duae p-5 varianta finala.semnat.pdf
Documentele la ofertă
DUAE (Pdf)
13.09.21 16:35
anunț de participare p-5 cahul.semnat.pdf anunț de participare p-5 cahul.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare (pdf)
14.09.21 14:23
anunț de participare p-5 cahul.docx
Documentele la ofertă
Anunt de participare (word)
14.09.21 14:23
documentatia standard p-5 cahul.semnat.pdf documentatia standard p-5 cahul.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia standard (pdf)
14.09.21 14:23

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

KVM Cons SRL

Preţul ofertei: 109 335 286,73 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

FPC ”STAYER” SRL

Preţul ofertei: 194 203 033 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde capacității economice și financiare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări