+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 13.09.2021 16:35
până la 27.09.2021 16:00
au rămas 8 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 27.09.2021 16:00
până la 22.10.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 115 151 610 MDL
Perioada clarificărilor: 13 sept 2021, 16:35 - 27 sept 2021, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 sept 2021, 16:00 - 22 oct 2021, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Abonează-te
Reconstrucția Penitenciarului nr.5, municipiul Cahul
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Nicolae Titulescu 35
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Leu Mariana
Telefonul de contact
022409715
Fax
---
Datele achizitiei
Data publicării
13 sept 2021, 16:35
Data ultimilor modificări
16 sept 2021, 15:37
Achizitii.md ID
21044153
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae p-5 varianta finala.semnat.pdf duae p-5 varianta finala.semnat.pdf
Documentele la ofertă
DUAE (Pdf)
13.09.21 16:35
anunț de participare p-5 cahul.semnat.pdf anunț de participare p-5 cahul.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare (pdf)
14.09.21 14:23
anunț de participare p-5 cahul.docx
Documentele la ofertă
Anunt de participare (word)
14.09.21 14:23
documentatia standard p-5 cahul.semnat.pdf documentatia standard p-5 cahul.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia standard (pdf)
14.09.21 14:23
Data:
14 sept 2021, 10:36
Subiectul întrebării:
Sistemului de Management al Calităţii ISO 4001
Întrebare:
Rugam sa concretizati care certificat iso ați avut în vedere ISO 4001 sau 14001
Răspuns (14 sept 2021, 11:35):
Bună ziua, a fost comisă o eroare de tipar, astfel ISO 14001 este solicitat în cadrul procedurii, modificările vor fi operate de curînd.
Data:
14 sept 2021, 17:37
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua suma estimativa este corecta ?
Răspuns (15 sept 2021, 08:09):
Bună ziua, suma estimativă constituie 115 151 610,0 lei fără TVA.
Data:
16 sept 2021, 15:02
Subiectul întrebării:
Clarificare - garantia pentru oferta
Întrebare:
Buna ziua. Dat fiind faptul ca legislagia RM in domeniul achizitiilor publice prevede mai multe forme de constituire a garantiei pentru oferta (HG638/2020 Art.126 - Garanția pentru ofertă se exprimă în lei moldovenești sau în valută străină și este constituită după cum se menționează în documentația de atribuire, prin una dintre următoarele forme: 1) scrisoare de garanție bancară; 2) transfer pe contul autorității contractante; 3) cauțiune; 4) acreditivul „stand-by”; 5) alte forme care nu contravin legii.), propunem Autoritatii Contractante sa acceptarea garantiei pentru oferta sub forma de scrisoare sau polita de asigurare de la companiile de asigurare din RM.
Răspuns (16 sept 2021, 15:57):
Bună ziua, ținem să vă informăm că conform legislației în vigoare în domeniul achizițiilor publice (HG638/2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări, art. 128 și Legea 131/2015 privind achiziţiile publice art. 68 alin. (4) „Autoritatea contractantă prevede în documentația de atribuire cerinţele faţă de emitent, forma, cuantumul şi alte condiţii de bază ale garanţiei pentru ofertă”, în acest context ANP a prevăzut în documentația de atribuire a procedurii de achiziție și agrează doar forma garanției bancare emisă de o bancă comercială.
Subiectul întrebării
Întrebare
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".