1
Perioada de actualizare
de la 01.09.2021 13:19
până la 06.09.2021 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 06.09.2021 17:00
până la 10.09.2021 17:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 334 227 MDL
Perioada clarificărilor: 1 sept 2021, 13:19 - 6 sept 2021, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 6 sept 2021, 17:00 - 10 sept 2021, 17:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Amenajarea zonei administrative a Primăriei din satul Geamana
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2065, MOLDOVA, Anenii Noi, s.Geamăna, str. Ștefan cel Mare 50
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Eduard Sturza
Telefonul de contact
069155463
Datele achizitiei
Data publicării
1 sept 2021, 13:00
Data ultimilor modificări
1 sept 2021, 14:00
Valoarea estimată (fără TVA)
334 227 MDL
Achizitii.md ID
21043816
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2065, MOLDOVA, Anenii Noi, s.Geamăna, str. Ștefan cel Mare 50
Durata contractului
15 sept 2021 13:17 - 30 dec 2021 13:17
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Amenajarea zonei administrative a Primăriei din satul Geamana CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
duae
1.09.21 13:19
formularul f1.semnat.pdf formularul f1.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
1.09.21 14:00
ds_lucrari.semnat (1).pdf ds_lucrari.semnat (1).pdf
Documentele la ofertă
ds_lucrari
1.09.21 14:00

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Softconstruct

Preţul ofertei: 271 592,92 MDL
Statut: Învingător
Motivul: pretul cel mai scazut
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări