+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 01.09.2021 13:19
până la 06.09.2021 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 06.09.2021 17:00
până la 10.09.2021 17:00
3
Licitaţie

4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 334 227 MDL
Perioada clarificărilor: 1 sept 2021, 13:19 - 6 sept 2021, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 6 sept 2021, 17:00 - 10 sept 2021, 17:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Amenajarea zonei administrative a Primăriei din satul Geamana
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2065, MOLDOVA, Anenii Noi, s.Geamăna, str. Ștefan cel Mare 50
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Eduard Sturza
Telefonul de contact
069155463
Fax
---
Datele achizitiei
Data publicării
1 sept 2021, 13:19
Data ultimilor modificări
1 sept 2021, 14:00
Achizitii.md ID
21043816
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
duae
1.09.21 13:19
formularul f1.semnat.pdf formularul f1.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
1.09.21 14:00
ds_lucrari.semnat (1).pdf ds_lucrari.semnat (1).pdf
Documentele la ofertă
ds_lucrari
1.09.21 14:00
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".