1
Perioada de actualizare
de la 01.09.2021 13:19
până la 06.09.2021 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 06.09.2021 17:00
până la 10.09.2021 17:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 334 227 MDL
Perioada clarificărilor: 1 sept 2021, 13:19 - 6 sept 2021, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 6 sept 2021, 17:00 - 10 sept 2021, 17:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Amenajarea zonei administrative a Primăriei din satul Geamana
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2065, MOLDOVA, Anenii Noi, s.Geamăna, str. Ștefan cel Mare 50
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Eduard Sturza
Telefonul de contact
069155463
Datele achizitiei
Data publicării
1 sept 2021, 13:00
Data ultimilor modificări
1 sept 2021, 14:00
Valoarea estimată (fără TVA)
334 227 MDL
Achizitii.md ID
21043816
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2065, MOLDOVA, Anenii Noi, s.Geamăna, str. Ștefan cel Mare 50
Durata contractului
15 sept 2021 13:17 - 30 dec 2021 13:17
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Amenajarea zonei administrative a Primăriei din satul Geamana CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
duae
1.09.21 13:19
formularul f1.semnat.pdf formularul f1.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
1.09.21 14:00
ds_lucrari.semnat (1).pdf ds_lucrari.semnat (1).pdf
Documentele la ofertă
ds_lucrari
1.09.21 14:00

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Softconstruct

Preţul ofertei: 271 592,92 MDL
Statut: Învingător
Motivul: pretul cel mai scazut
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări