1
Perioada de actualizare
de la 16.08.2021 14:48
până la 18.08.2021 18:00
2
Propunerea ofertelor
de la 18.08.2021 18:00
până la 23.08.2021 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 20 000 MDL
Perioada clarificărilor: 16 aug 2021, 14:48 - 18 aug 2021, 18:00
Perioada de depunere a ofertelor: 18 aug 2021, 18:00 - 23 aug 2021, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

1.Reîncărcare cartușe pentru diferite imprimante bucata - 200
2.Regenerarea cartușelor bucata -50
3. Schimbul cartușului (original) la imposibilitatea reparării bucata - 15
4. Profilaxia și reparația imprimantelor, bucata - 20
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Testimitanu 29/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Stoicev Tatiana
Telefonul de contact
+37322256125
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
16 aug 2021, 14:48
Valoarea estimată (fără TVA)
20 000 MDL
Achizitii.md ID
21043217
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Testemitanu29/1
Durata contractului
1 sept 2021 03:00 - 31 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reîncărcarea și regenerarea Cartuselor, profilaxia și reparația imprimantelor pentru anul 2021 septembrie-decembrie CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
specificatie tehnica
Specificaţie tehnică
specificatia tehnica
16.08.21 14:48

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Aurmilion SRL

Preţul ofertei: 8 750 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări