+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 16.08.2021 14:48
până la 18.08.2021 18:00
2
Propunerea ofertelor
de la 18.08.2021 18:00
până la 23.08.2021 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 20 000 MDL
Perioada clarificărilor: 16 aug 2021, 14:48 - 18 aug 2021, 18:00
Perioada de depunere a ofertelor: 18 aug 2021, 18:00 - 23 aug 2021, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reîncărcarea și regenerarea Cartuselor, profilaxia și reparația imprimantelor pentru anul 2021 septembrie-decembrie
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Testimitanu 29/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Stoicev Tatiana
Telefonul de contact
+37322256125
Fax
+37322256125
Datele achizitiei
Data publicării
16 aug 2021, 14:21
Data ultimilor modificări
16 aug 2021, 14:48
Achizitii.md ID
21043217
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
specificatie tehnica
Specificaţie tehnică
specificatia tehnica
16.08.21 14:48
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".