1
Perioada de actualizare
de la 14.07.2021 08:37
până la 12.08.2021 17:21
2
Propunerea ofertelor
de la 12.08.2021 17:21
până la 18.08.2021 17:21
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 11 035 750 MDL
Perioada clarificărilor: 14 iul 2021, 8:37 - 12 aug 2021, 17:21
Perioada de depunere a ofertelor: 12 aug 2021, 17:21 - 18 aug 2021, 17:21

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Platforme informatice și componente aferente

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Oxana Bătrînu
Telefonul de contact
022822528
Datele achizitiei
Data publicării
14 iul 2021, 8:37
Data ultimilor modificări
10 aug 2021, 17:21
Achizitii.md ID
21041844
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
3. duae_ajust.doc
Documentele la ofertă
Formular DUAE
14.07.21 08:37
1. documentatia de atribuire.pdf 1. documentatia de atribuire.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
10.08.21 17:21
2. anunt de participare.docx
Documentele la ofertă
Documentația de atribuire
10.08.21 17:21
Extinderea, modernizarea și menținerea licențelor pentru infrastructura de virtualizare
Data:
20 iul 2021, 10:11
Subiectul întrebării:
Modernizarea pachetului de licențe VMware vSphere
Întrebare:
Pe contractul actual dispuneti de 2 bundle Essential Plus cu suport activ pina la 24.09.2021. La upgrade avem nevoie de cheia licentelor la care se doreste upgrade ca sa putem cere cota de renewal numai pt kit-ul care se reinoieste.
Răspuns (22 iul 2021, 09:50):
Dat fiind faptul că pe contractul actual BNM dispune de 2 bundle Essential Plus (fiecare pentru 3 servere a câte 2 procesoare), iar informația solicitată (cheia licențelor) este cu caracter confidențial, întrucât plasarea comenzii propriu-zise, inclusiv identificarea licenței ce urmează să fie modernizate (upgrade), se efectuiază după atribuirea/încheierea contractului cu ofertantul câștigător, cheile pentru kit-ul la care se dorește upgrade-ul vor fi livrate după încheierea contractului.
Extinderea, modernizarea și menținerea licențelor pentru infrastructura de virtualizare
Data:
20 iul 2021, 10:14
Subiectul întrebării:
Modernizarea pachetului de licențe VMware vSphere
Întrebare:
Cu referire la cerința de suport și mentenanță de la producător pentru perioada 24.09.2021 – 23.09.2022, va informam despre urmatoarele. Suportul licentei de upgrade va incepe din momentul plasarii comenzii la vendor iar partea de suport Essential Plus neconsumata se va adauga la suportul actual de licenta noua (upgrade) - nu se plaseaza comanda de upgrade in care se solicita inceperea suportului la 24.09.2021 - se poate incepe atunci doar daca comanda se proceseaza in acea zi - altfel daca se plaseaza de exemplu in august - data de inceput va fi august.
Răspuns (21 iul 2021, 11:41):
Dat fiind faptul că procedura de achiziție presupune participarea a mai mulți ofertanți, plasarea comenzii se va efectua după semnarea contractului cu ofertantul câștigător. Din cele relatate în întrebarea Dvs. (”partea de suport Essential Plus neconsumată se va adăuga la suportul actual de licență nouă (upgrade)”), rezultă că, dacă comanda va fi plasată mai înainte de 24.09.2021 (de exemplu în august), perioada de suport solicitată 24.09.2021 – 23.09.2022 trebuie să fie acoperită.
Extinderea, modernizarea și menținerea licențelor pentru infrastructura de virtualizare
Data:
20 iul 2021, 10:18
Subiectul întrebării:
Servicii de asigurare a accesului la suport tehnic și mentenanță a licențelor VMware pentru 6 procesoare
Întrebare:
Pe contractul actual dispuneti de 2 bundle Essential Plus cu suport activ pina la 24.09.2021. La renewal avem nevoie de cheia licentelor la care se doreste renewal ca sa putem cere cota de upgrade numai pt kit-ul care se reinoieste.
Răspuns (22 iul 2021, 09:52):
Dat fiind faptul că pe contractul actual BNM dispune de 2 bundle Essential Plus (fiecare pentru 3 servere a câte 2 procesoare) și informația solicitată (cheia licențelor) este cu caracter confidențial, cheile pentru kit-ul la care se dorește prelungirea accesului la suport tehnic și mentenanță vor fi livrate după încheierea contractului, întrucât plasarea comenzii propriu-zise, inclusiv identificarea licențelor, se efectuiază după atribuirea/încheierea contractului cu ofertantul câștigător.
Extinderea, modernizarea și menținerea licențelor pentru infrastructura de virtualizare
Data:
20 iul 2021, 10:23
Subiectul întrebării:
Lotul 4, sublotul 4.2 si sublotul 4.3
Întrebare:
Pentru plasarea comenzii se va cere 2 pdf separate: cu datele kit-ului pentru care se face upgrade (inclusiv cheia licentei) si cu datele kit-ului care se reinnoieste (inclusiv cheia licentei).
Răspuns (22 iul 2021, 09:53):
Dat fiind faptul că pe contractul actual BNM dispune de 2 bundle Essential Plus (fiecare pentru 3 servere a câte 2 procesoare), iar informația solicitată (cheia licențelor) este cu caracter confidențial, întrucât plasarea comenzii propriu-zise se efectuiază după atribuirea/încheierea contractului cu ofertantul câștigător, cheile pentru kit-urile respective pozițiilor 2 și 3 vor fi livrate după încheierea contractului. Informația inițial plasată (contract nr. 474287661) trebuie să fie deajuns pentru a cere cotația de la producător.
Data:
21 iul 2021, 10:07
Subiectul întrebării:
Lotul 2: Infrastuctaura de stocare Type of Controllers - .. Min 2 Controller per cluster node - At least 256GB Cache per System - At Least 2 CPUs per node
Întrebare:
Vă rugăm să clarificați pentru a înțelege corect cerințele: - Min 2 Controller per nod cluster, înseamnă asta că configurația minimă ar trebui să fie 2x Site Systems fiecare cu 2x noduri / controlere? - 256GB pe Sistem, aceasta înseamnă că în cazul în care un sistem pe un singur site este format din 2x noduri / controlere decât un nod / controler trebuie să aibă 128GB min? - 2x procesoare pe nod, aceasta înseamnă că în cazul în care un sistem pe un singur site este format din 2x noduri / controlere decât un nod / controler trebuie să aibă 2x CPU-uri
Răspuns (22 iul 2021, 16:52):
Se solicită 2 Sisteme (câte un sistem pe fiecare Site). Fiecare Sistem ar trebui să conțină minim 256GB cache și min 2 controllere. Iar fiecare Controller trebuie să conțină minim 2 CPU-uri.
Data:
21 iul 2021, 10:17
Subiectul întrebării:
Lot 2 Cluster Replication Connectivity: Replication supported through Ethernet ... min 2x 10Gb Ethernet ports per site or FC 2x 16Gb .. with SFP intalled.
Întrebare:
După cum s-a specificat mai devreme, că distanța dintre site-uri este de până la 5 km ar trebui să oferim transmițătoare LW SFP sau numai transceivere SW SFP + numai pentru conexiune la SAN? De asemenea, în comutatorul FC sunt necesare numai SF SF-uri. Înțelegem corect că nu este nevoie de transmițătoare LW SFP pentru conexiunea inter-site, deoarece acestea sunt la sediul dumneavoastră?
Răspuns (22 iul 2021, 16:53):
Conform documentației de achiziție toate SFP-urile solicitate pentru comutatorul FC sunt de tip SW. Soluția urmează a fi integrată în infrastructura SAN existentă. Conexiunea între site-uri urmează a fi efectuată prin intermediul conexiunilor existente.
Data:
26 iul 2021, 11:25
Subiectul întrebării:
Modernizarea pachetului de licențe VMware vSphere
Întrebare:
Indicați vă rog care din instanțe veți moderniza 174895999 sau 175205213?
Răspuns (28 iul 2021, 08:16):
Modernizată trebuie să fie instanța 175205213
Data:
26 iul 2021, 11:26
Subiectul întrebării:
Servicii de asigurare a accesului la suport tehnic și mentenanță a licențelor VMware pentru 6 procesoare
Întrebare:
Indicați vă rog pentru care din instanțe veți prelungi serviciile de suport 174895999 sau 175205213?
Răspuns (28 iul 2021, 08:16):
Se va prelungi serviciul de suport pentru instanța 174895999.
Data:
26 iul 2021, 11:31
Subiectul întrebării:
Modernizarea pachetului de licențe VMware vSphere
Întrebare:
În Anunț cereți upgrade de la versiunea VSphere 7, dar dispuneți de versiune VSphere 6.
Răspuns (28 iul 2021, 08:18):
În anunț s-a solicitat upgrade de la versiunea de licență Essentials Plus Kit la versiunea Standard Accelaration Kit, nu de la versiunea 6 la 7. Toate licențele au fost modernizate la versiunea vSphere 7 în cadrul pachetului de suport tehnic și mentenanță anuală achiziționat anual.
Data:
26 iul 2021, 11:32
Subiectul întrebării:
Servicii de asigurare a accesului la suport tehnic și mentenanță a licențelor VMware pentru 6 procesoare
Întrebare:
În Anunț cereți Serviciile pentru licențele versiunea VSphere 7, dar dispuneți de versiune VSphere 6.
Răspuns (28 iul 2021, 08:18):
Toate licențele au fost modernizate la versiunea vSphere 7 în cadrul pachetului de suport tehnic și mentenanță anuală achiziționat anual.
Data:
9 aug 2021, 16:50
Subiectul întrebării:
Лот 2
Întrebare:
Лот 2, п.2.1, подпункт 1, раздел Type of Controllers: "Active-Active Symmetric redundant controllers of failover cluster storage system distributed" Уточнение: Просим пояснить, какую конкретно технологию отказоустойчивости предполагается учитывать при подготовке конфигурации для соответствия этому пункту.
Răspuns (10 aug 2021, 17:11):
Tehnologia Active-Active reprezintă modul de operare a controler-ului unităților de stocare date. Unitățile de stocare date vor opera în regim de cluster/metro cluster. Sistemele trebuie să fie distribuite între 2 site-uri, cu replicarea datelor, astfel încât căderea unui site să nu afecteze integritatea și disponibilitatea datelor.
Data:
9 aug 2021, 16:50
Subiectul întrebării:
Лот 2
Întrebare:
Лот 2, п.2.1, подпункт 1, раздел Supported Host Connectivity: "10Gb/s FCoE Host Ports" Уточнение: Требуется ли поддержка технологии FCoE с учетом того, что в данном решении предполагается использовать и 16Gb/s Fibre Channel Host Ports (16 шт) и также 10Gb/s iSCSI Host Ports (4 шт).
Răspuns (10 aug 2021, 17:13):
NU, nu este necesar.
Data:
9 aug 2021, 16:51
Subiectul întrebării:
Лот 2
Întrebare:
Лот 2, п.2.1, подпункт 1, раздел Performance: "Estimated 180 000 IOPS (information/calculation provided by storage Manufacturer) for random workload with block size 8kB Read/Write 50%/30%". Уточнение: Корректный шаблон рабочей нагрузки на замер производительности представляет собой блок 8kB Read/Write 50%/50%. Предполагаем, что в ТЗ произошла опечатка. Просим подтвердить это.
Răspuns (10 aug 2021, 16:00):
Multumim pentru clarificarea depusa. Confirmăm că corect este 8kB Read/Write 50%/50% . A se vedea în fișierul Documentația de atribuire.pdf, atât cap.II, pct. 2 cât și în cap. 4 formularul Specificații tehnice (F4.1), unde este indicat corect. Pentru a exclude incertitudinea creată, acest parametru va fi ajustat în Anunțul de participare.
Data:
9 aug 2021, 16:52
Subiectul întrebării:
Лот 2
Întrebare:
Лот 2, п.2.1, подпункт 1, раздел System Features included(required): Уточнение: Для какой задачи предполагается использование функции "Online RAID group migration"? Если данный функционал не планируется к обязательному использованию, то возможно ли предложить систему, которая поддерживает другие способы изменения RAID конфигурации HDD/SSD без необходимости пересоздания логических дисков?
Răspuns (10 aug 2021, 17:14):
Funcționalitatea dată este solicitată, și corespunzător poate fi ofertată o tehnologie echivalentă.
Servere
Data:
12 aug 2021, 15:35
Subiectul întrebării:
Warranty
Întrebare:
Bună ziua! "Warranty, service, support and upgrades: 5-Year Next Business Day (Manufacturer remote problem diagnosis and Support, Replacement parts and materials, Onsite hardware support, Firmware updates, Software support)". Veți lua în considerare o ofertă cu garanție "Partner Support NBD" în cadrul acestei licitații? Luând în considerare respectarea tuturor cerințelor enumerate. Pentru că în Republica Moldova nu există o reprezentare a majorității mărcilor cunoscute. În acest sens, vânzările și serviciile sunt efectuate prin intermediul unor parteneri autorizați. Vă mulțumesc pentru răspunsul dumneavoastră.
Răspuns (12 aug 2021, 16:35):
Conform documentației de achiziție s-a solicitat ”Warranty, service, support and upgrades: 5-Year Next Business Day (Manufacturer remote problem diagnosis and Support, Replacement parts and materials, Onsite hardware support, Firmware updates, Software support)”. Totodată, conform criteriilor de selecție subpct. 11 din pct. 12 din Anunț de participare, ofertantul trebuie să demonstreze accesul la infrastructura/mijloacele indicate de autoritatea contractantă, pe care aceasta le consideră strict necesare pentru îndeplinirea corespunzătoare a Contractului, adică trebuie să dispună de acces la un Centru de deservire tehnică local autorizat pentru deservirea echipamentului ofertat, cu specialişti calificaţi. Documente prin care se dovedeşte îndeplinirea cerinţei: 1. Ofertantul va indica denumirea, adresa Centrului de deservire și va prezenta (după caz) documente ce confirmă că centrul de deservire autorizat va deservi echipamentul oferit de Ofertant în cadrul procedurii de achiziție; 2. Documente aferente autorizării producătorului a Centrului de deservire; 3. Se vor prezenta informații privind deservirea echipamentelor în perioada de garanție, ce cuprind minim condiţiile în descrierea bunurilor (Procedurile de menţinere şi suport; Timpul de reacție din momentul adresării pentru suport şi timpului mediu de reparaţie pentru fiecare tip echipament aflat la mentenanță; Organizarea şi asigurarea suportului “hot-line”).
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.