1
Perioada de actualizare
de la 08.07.2021 13:48
până la 14.07.2021 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 14.07.2021 13:00
până la 21.07.2021 13:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 989 094,87 MDL
Perioada clarificărilor: 8 iul 2021, 13:48 - 14 iul 2021, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 iul 2021, 13:00 - 21 iul 2021, 13:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

”Lucrărilor de reparație la blocul A la IPLTPA ”Mihail Berezovschi” conform caietului de sarcini.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2075, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Ciocana str. Igor Vieru 15/4
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Doina Cercel
Telefonul de contact
68535107
Datele achizitiei
Data publicării
8 iul 2021, 13:43
Data ultimilor modificări
12 iul 2021, 10:29
Valoarea estimată (fără TVA)
1 989 094,87 MDL
Achizitii.md ID
21041660
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2075, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Ciocana str. Igor Vieru 15/4
Durata contractului
1 aug 2021 13:47 - 10 sept 2021 13:47
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
”Lucrări de reparație la la blocul A la IPLTPA ”Mihail Berezovschi” CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
rechizitele bancare.docx
Documentele la ofertă
Rechizitele bancare
8.07.21 13:48
lt m. berezovschii bl a verificat modificat f1.rtf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini varianta word
8.07.21 13:48
rechizitele bancare.semnat.pdf rechizitele bancare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Rechizitele bancare
8.07.21 13:48
ds_lucrari (1).semnat.pdf ds_lucrari (1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard varianta PDF
8.07.21 13:48
duae_ro_0 (2).doc
Documentele la ofertă
DUAE varianta word
8.07.21 13:48
duae_ro_0 (2).semnat.pdf duae_ro_0 (2).semnat.pdf
Documentele la ofertă
DUAE varianta PDF
8.07.21 13:48
anunț de participare.semnat.pdf anunț de participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Anunț de participare
8.07.21 13:48
ds_lucrari (1).docx
Documentele la ofertă
Documentația standard varianta word
8.07.21 13:48

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

VERILARPROIECT

Preţul ofertei: 1 150 918,11 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Cons Art Engineering

Preţul ofertei: 1 366 724,18 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta depusă de către SRL ”Cons Art Engineering” se desemnează câștigătoare, întrucât este în corespundere cu documentația de atribuire și caietul de sarcini, iar la solicitarea autorității contractante a prezentat justificarea prețului propus cu anexarea actelor confirmative.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări