1
Perioada de actualizare
de la 10.06.2021 10:21
până la 21.06.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 21.06.2021 10:00
până la 01.07.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 22 083,33 MDL
Perioada clarificărilor: 10 iun 2021, 10:21 - 21 iun 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 iun 2021, 10:00 - 1 iul 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Set p/u cantina: masă reglabilă cu 2 bănci reglabile
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Irina Braga Angela Chirița
Telefonul de contact
022499661
Datele achizitiei
Data publicării
10 iun 2021, 9:31
Data ultimilor modificări
10 iun 2021, 13:59
Valoarea estimată (fără TVA)
22 083,33 MDL
Achizitii.md ID
21040635
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Durata contractului
20 iul 2021 03:00 - 20 aug 2021 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Set p/u cantina: masă reglabilă cu 2 bănci reglabile CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 25.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
10.06.21 13:56
documentatia_standard_bunuri.docx
Documentele la ofertă
documentatia_standard
10.06.21 13:58
duae.doc
Documentele la ofertă
 Informații privind operatorul economic;  Informații privind reprezentanții operatorului economic;  Motive privind plata impozitelor;  Capacitatea de exercitare a activității profesionale;  Capacitatea economică și financiară;  Capacitatea tehnică și/sau profesională; Standarde de asigurare a calității;
10.06.21 13:58
Documentele lotului
lotul 10.pdf
poza cu dimensiuni
10.06.21 10:21

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Anstelux SRL

Preţul ofertei: 52 083,33 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde capacității economice și financiare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Activ".
Clarificări