+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 10.06.2021 10:21
până la 21.06.2021 10:00
au rămas 17 ore
2
Propunerea ofertelor
de la 21.06.2021 10:00
până la 01.07.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 1 765 666,67 MDL
Perioada clarificărilor: 10 iun 2021, 10:21 - 21 iun 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 iun 2021, 10:00 - 1 iul 2021, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Abonează-te
Dulapuri pentru copii cu bancă,
Mobilier din inox,
Dulap pentru haine cu 2 uși,
Dulap p/u materiale didactice cu uși,
Mese pentru profesori cu colțuri rotungite,
Scaune / fotolii,
Bănci reglabile cu colțuri rotungite cu scaune reglabile,
Set p/u cantina: masă reglabilă cu 2 bănci reglabile,
Paturi p/u copii cu spetează rontungită (fără saltea),
Dulapuri metal,
Bucătării,
Dulap perete pentru jucării,
Mobilă set perete.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Irina Braga Angela Chirița
Telefonul de contact
022499661
Fax
---
Datele achizitiei
Data publicării
10 iun 2021, 10:21
Data ultimilor modificări
10 iun 2021, 13:59
Achizitii.md ID
21040635
CPV
39100000-3 - Mobilier
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de evaluare
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
10.06.21 13:56
documentatia_standard_bunuri.docx
Documentele la ofertă
documentatia_standard
10.06.21 13:58
duae.doc
Documentele la ofertă
 Informații privind operatorul economic;  Informații privind reprezentanții operatorului economic;  Motive privind plata impozitelor;  Capacitatea de exercitare a activității profesionale;  Capacitatea economică și financiară;  Capacitatea tehnică și/sau profesională; Standarde de asigurare a calității;
10.06.21 13:58
Data:
10 iun 2021, 11:45
Subiectul întrebării:
Lista de distribuire
Întrebare:
Buna ziua, la ce institutii vor fi distribuite bunurile solicitate?
Răspuns (10 iun 2021, 11:53):
Buna ziua, sistema numi permite să incarc Anunțul de participare unde este indicat totul, urmăriți.
Data:
14 iun 2021, 13:22
Subiectul întrebării:
Fotografii și schite
Întrebare:
Buna ziua nu gasim anexele publicatile va rog .
Răspuns (14 iun 2021, 16:32):
Buna ziua, anexele sunt publicate la fiecare lot
Set: mesa p/u copii reglabilă cu / scaune reglabile cu picioare metal
Data:
16 iun 2021, 12:09
Subiectul întrebării:
Concretizare cantitate
Întrebare:
Buna ziua! Va rugam sa concretizati pentru pozitia 10 din Lotul 8 de cite scaune reglabile este nevoie? Conform Anexei 71 se solicita 38 buc, pe cind în anunțul de participare sunt indicate 30 buc. Unde este indicata cantitatea corecta? Mulțumim
Răspuns (16 iun 2021, 12:21):
Buna ziua în Anexa 71 este clar indicat Dimensiunile la scaun 30 cm-38 cm.. nu este scris buc.
Mobilă din inox
Data:
18 iun 2021, 16:12
Subiectul întrebării:
poz. 9
Întrebare:
Pozitia 9- Raft 1000x500x1600 Anexa 11, Intrebarea Nu e clar ce este amplasat pe polita nr1 si nr3 (gr188)
Răspuns (18 iun 2021, 16:20):
OE recunoscut invingător va coordona dimensiunile cu administrația instituției.
Mobilă din inox
Data:
18 iun 2021, 16:12
Subiectul întrebării:
poz. 10
Întrebare:
pozitia 10-raft 1350x?x2000-Anexa 12, si raft 1050x?x2000 anexa 13, Intrebarea: nu este clar adincimea Raftului
Răspuns (18 iun 2021, 16:21):
OE recunoscut invingător va coordona dimensiunile cu administrația instituției.
Subiectul întrebării
Întrebare
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".