1
Perioada de actualizare
de la 09.06.2021 20:31
până la 19.06.2021 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la 19.06.2021 00:00
până la 29.06.2021 00:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 36 000 MDL
Perioada clarificărilor: 9 iun 2021, 20:31 - 19 iun 2021, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 iun 2021, 0:00 - 29 iun 2021, 0:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Pește
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2046, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Vadul lui Vodă, or. Vadul lui Voda, str. Balneara, 11
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
SPERANTA CRPVPD Arseni Olga
Telefonul de contact
068324842
Datele achizitiei
Data publicării
9 iun 2021, 20:01
Data ultimilor modificări
9 iun 2021, 20:31
Valoarea estimată (fără TVA)
36 000 MDL
Achizitii.md ID
21040625
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
2046, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Vadul lui Vodă, or. Vadul lui Voda, str. Balneara, 11
Durata contractului
1 iul 2021 08:00 - 30 sept 2021 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Peste “Hec” fara cap CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 340.0
Unități de măsură: Kilogram
2)
Denumirea
Peste sarat fileu “Hering” CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 115.0
Unități de măsură: Kilogram
3)
Denumirea
Peste “Macrou” CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 350.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
doc standard alimentara trim 2 2021.semnat.pdf doc standard alimentara trim 2 2021.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia Standard
9.06.21 20:31
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
9.06.21 20:31

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Telemar

Preţul ofertei: 34 510 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta Corespunderea tuturor cerintelor solicitate in documentatia de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

AVT LUX COM

Preţul ofertei: 35 041,50 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări