+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 09.06.2021 20:31
până la 19.06.2021 00:00
au rămas 6 ore
2
Propunerea ofertelor
de la 19.06.2021 00:00
până la 29.06.2021 00:00
3
Licitaţie

4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 1 511 000 MDL
Perioada clarificărilor: 9 iun 2021, 20:31 - 19 iun 2021, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 iun 2021, 0:00 - 29 iun 2021, 0:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Abonează-te
Achizitionarea produselor alimentare pentru trimestrul II al anului 2021
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2046, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Vadul lui Vodă, or. Vadul lui Voda, str. Balneara, 11
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
SPERANTA CRPVPD Arseni Olga
Telefonul de contact
068324842
Fax
---
Datele achizitiei
Data publicării
9 iun 2021, 20:31
Data ultimilor modificări
9 iun 2021, 20:31
Achizitii.md ID
21040625
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de evaluare
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
doc standard alimentara trim 2 2021.semnat.pdf doc standard alimentara trim 2 2021.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia Standard
9.06.21 20:31
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
9.06.21 20:31
Subiectul întrebării
Întrebare
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".