1
Perioada de actualizare
de la 07.06.2021 14:44
până la 16.06.2021 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 16.06.2021 17:00
până la 21.06.2021 17:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 666 666,67 MDL
Perioada clarificărilor: 7 iun 2021, 14:44 - 16 iun 2021, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 iun 2021, 17:00 - 21 iun 2021, 17:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

---
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, bd. Stefan Cel Mare 134
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristina Coteț
Telefonul de contact
+37367497697
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
8 iun 2021, 13:31
Valoarea estimată (fără TVA)
666 666,67 MDL
Achizitii.md ID
21040476
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău, str. Piața Gării 3
Durata contractului
2 iul 2021 03:00 - 31 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Bandă pentru aparatele de casă (role termo) CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Invitatie de participare PDF
Criterii de eligibilitate
Invitatie de participare PDF
7.06.21 14:44
Anexa nr. 1
Specificaţie tehnică
Specificatii tehnice
7.06.21 14:44
Declaratie Operator Economic
Specificaţie tehnică
DECLARAȚIE privind neîncadrarea în situațiile prevăzute la art.16 alin.(2) lit.a) din Legea nr.246/2017 cu privire la întreprinderea de stat și întreprinderea municipală
7.06.21 14:44
FORMULARUL OFERTEI F3.1
Criterii de eligibilitate
FORMULARUL OFERTEI F3.1
7.06.21 14:44

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Mitra-Grup

Preţul ofertei: 35,45 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Ofertă conformă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 50,05 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări