+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 07.06.2021 14:44
până la 16.06.2021 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 16.06.2021 17:00
până la 21.06.2021 17:00
au rămas 2 zile
3
Licitaţie

4
Evaluare

5
Contract

Statut Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA 666 666,67 MDL
Perioada clarificărilor: 7 iun 2021, 14:44 - 16 iun 2021, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 iun 2021, 17:00 - 21 iun 2021, 17:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Abonează-te
Bandă pentru aparatele de casă (role termo)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, bd. Stefan Cel Mare 134
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristina Coteț
Telefonul de contact
+37367497697
Fax
+37367497697
Datele achizitiei
Data publicării
7 iun 2021, 14:32
Data ultimilor modificări
8 iun 2021, 13:31
Achizitii.md ID
21040476
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de evaluare
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
Invitatie de participare PDF
Criterii de eligibilitate
Invitatie de participare PDF
7.06.21 14:44
Anexa nr. 1
Specificaţie tehnică
Specificatii tehnice
7.06.21 14:44
Declaratie Operator Economic
Specificaţie tehnică
DECLARAȚIE privind neîncadrarea în situațiile prevăzute la art.16 alin.(2) lit.a) din Legea nr.246/2017 cu privire la întreprinderea de stat și întreprinderea municipală
7.06.21 14:44
FORMULARUL OFERTEI F3.1
Criterii de eligibilitate
FORMULARUL OFERTEI F3.1
7.06.21 14:44
Data:
8 iun 2021, 13:31
Subiectul întrebării:
cantitati
Întrebare:
Buna ziua, nu ati specificat cantitatile pentru pozitiile solicitate
Răspuns (10 iun 2021, 11:13):
Bună ziua, Operatorii economici care vor participa la procedură vor prezenta oferta financiară și de preț per bucată, luînd în calcul suma totală alocată pentru anul 2021, iar în formularul F3.1 va indica suma prețului unitar pentru poziția din Anexa nr.1.
Data:
15 iun 2021, 16:24
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua, spuneti va rog livrarile de marfa vor avea loc 1 singura data la incheierea contractului, sau la solicitarea dumneavoastra? Ma refer la livrari lunare/saptamanale/la solicitare. Si unde vor avea loc aceste livrari, la depozitul central sau la fiecare oficiu in parte?
Răspuns (16 iun 2021, 08:06):
Buna ziua, Livrarile de bunuri vor avea loc în baza comenzilor, la solicitarea autorității contractante pe perioada anului 2021. Totodată, bunurile se vor livra la adresa depozitului central, nu în fiecare oficiu poștal.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".