1
Perioada de actualizare
de la 01.06.2021 11:11
până la 11.06.2021 11:30
2
Propunerea ofertelor
de la 11.06.2021 11:30
până la 22.06.2021 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 640 000 MDL
Perioada clarificărilor: 1 iun 2021, 11:11 - 11 iun 2021, 11:30
Perioada de depunere a ofertelor: 11 iun 2021, 11:30 - 22 iun 2021, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de consultanță în cadrul proiectului ”Îmbunătățirea serviciilor de aprovizionare cu apă și canalizare în minicipiul și raionul Cahul”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3909, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, or. Cahul str. P. Independenței nr. 6
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Brînză Snejana
Telefonul de contact
029921949
Datele achizitiei
Data publicării
1 iun 2021, 11:07
Data ultimilor modificări
2 iun 2021, 13:16
Valoarea estimată (fără TVA)
640 000 MDL
Achizitii.md ID
21040248
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3909, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, or. Cahul str. P. Independenței nr. 6
Durata contractului
2 aug 2021 11:10 - 30 dec 2022 11:10
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de consultanță în cadrul proiectului ”Îmbunătățirea serviciilor de aprovizionare cu apă și canalizare în minicipiul și raionul Cahul” CPV: 71800000-6 - Servicii de consultanţă pentru alimentarea cu apă şi servicii de consultanţă în materie de deşeuri
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.semnat (1).pdf anunt de participare.semnat (1).pdf
Documentele la ofertă
anunt de participare
1.06.21 11:11
documentatia_standard_servicii.semnat (1).pdf documentatia_standard_servicii.semnat (1).pdf
Documentele la ofertă
documentația standard
1.06.21 11:11
duae_nou_0.doc
Documentele la ofertă
DUAE
1.06.21 11:11

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL ”FAVOR PROIECT”

Preţul ofertei: 571 200 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde cerintelor
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări