+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 01.06.2021 11:11
până la 11.06.2021 11:30
2
Propunerea ofertelor
de la 11.06.2021 11:30
până la 22.06.2021 11:00
au rămas 3 zile
3
Licitaţie

4
Evaluare

5
Contract

Statut Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA 640 000 MDL
Perioada clarificărilor: 1 iun 2021, 11:11 - 11 iun 2021, 11:30
Perioada de depunere a ofertelor: 11 iun 2021, 11:30 - 22 iun 2021, 11:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Abonează-te
Servicii de consultanță în cadrul proiectului ”Îmbunătățirea serviciilor de aprovizionare cu apă și canalizare în minicipiul și raionul Cahul”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3909, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, or. Cahul str. P. Independenței nr. 6
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Brînză Snejana
Telefonul de contact
029921949
Fax
---
Datele achizitiei
Data publicării
1 iun 2021, 11:11
Data ultimilor modificări
2 iun 2021, 13:16
Achizitii.md ID
21040248
CPV
71800000-6 - Servicii de consultanţă pentru alimentarea cu apă şi servicii de consultanţă în materie de deşeuri
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de evaluare
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.semnat (1).pdf anunt de participare.semnat (1).pdf
Documentele la ofertă
anunt de participare
1.06.21 11:11
documentatia_standard_servicii.semnat (1).pdf documentatia_standard_servicii.semnat (1).pdf
Documentele la ofertă
documentația standard
1.06.21 11:11
duae_nou_0.doc
Documentele la ofertă
DUAE
1.06.21 11:11
Data:
2 iun 2021, 13:16
Subiectul întrebării:
Cheltuieli eligibile
Întrebare:
Buna ziua, doresc sa precizez organizatoric cum vor fi achitate serviciile si activitatile, de la sediul nostru din Chisinau, sau sunt necesare si deplasari in teren? si daca da, atunci cine o sa achite transport inchiriat, sau cheltuieli pentru transport propriu? distanta e mare, va fi nevoie in asa caz de cazare - cine o achita? este prevazuta o diurna, plata pentru ore extra program in conformitate cu codul muncii? va fi necesar de inchiriat un oficiu, dotat cu tehnica de calcul si imprimare - isi asuma aceste cheltuieli angajatorul separat?
Răspuns (3 iun 2021, 10:18):
Referitor la întrebările Dvs, precizăm următoarele: - conform FDA pct.3.6 locul presării serviciilor este mun. Cahul min. 3 zile pe săptămînă; - cheltuielile de cazare, hrană, transport, deplasări, etc. le va achita din cont propriu Prestatorul; - viitorul contract nu cade sub incidența Codului Munucii ci este un contract de prestări servicii și se pretează Legii nr. 131/2015, privind achizițiile publice; - locul de muncă, adică oficiul, dotat cu calculator, imprimantă, vă este pus la dispoziție de către Primăria municipiului Cahul.
Data:
2 iun 2021, 13:25
Subiectul întrebării:
Supraveghere tehnica
Întrebare:
Serviciile de responsabil tehnic vor fi contractate separat, sau ele sunt acoperite de acest contract? Va fi o monitorizare/conducere externa la santier? ma refer la experti internationali. Care va fi punctul de interferinta cu ei? Cine va conduce cu viitorul prestator de servicii?
Răspuns (3 iun 2021, 10:22):
Potentialul inginer-consultant pentru ca să fie eligibil TREBUIE sa dețină certificat de responsabil tehnic în domeniul apă și canalizare. Acest inginer este contractat de către Primăria municipiului Cahul și se va afla în subordinea primarului și va reprezenta Primăria Cahul în cadrul acestui proiect.
Data:
7 iun 2021, 19:33
Subiectul întrebării:
persoana fizica/juridica
Întrebare:
Cum vor fi evaluate financiar ofertele prezentate de un agent economic si o persoana fizica? In cazul persoanei fizice, impozitul pe venit si taxele sociale, medicale vor fi retinute de catre Autoritate, sau achitarea acestora ramine pe seama si responsabilitatea persoanei fizice?
Răspuns (8 iun 2021, 09:13):
Ofertele se vor evalua după criteriul ”cel mai mic preț”. Oferta, pentru persoanele juridice, nu va conține TVA. Toate celelalte impozite vor fi achitate de către Prestator, indiferent de calitatea acestuia, persoană fizică sau juridică.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".