1
Perioada de actualizare
de la 12.05.2021 16:05
până la 24.05.2021 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 24.05.2021 13:00
până la 03.06.2021 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 945 083,26 MDL
Perioada clarificărilor: 12 mai 2021, 16:05 - 24 mai 2021, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 mai 2021, 13:00 - 3 iun 2021, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziționarea de calculatoare și acccesorii pentru calculatoare, pentru necesitățile instituției
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare, 75
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Igor Vieru
Telefonul de contact
069616983
Datele achizitiei
Data publicării
12 mai 2021, 16:05
Data ultimilor modificări
17 mai 2021, 15:48
Achizitii.md ID
21039493
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Notebook (avansat)
Buget: 18333.33 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Căști PC
Buget: 1666.66 MDL
Activ
Ecran pentru proector
Buget: 2083.33 MDL
Activ
Stabilizator curent
Buget: 1500.0 MDL
Activ
Telecomandă
Buget: 750.0 MDL
Activ
Bodycamera
Buget: 14166.66 MDL
Activ
Computer
Buget: 600000.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Imprimantă color
Buget: 34666.66 MDL
Achiziţia nu a avut loc
UPC
Buget: 666.66 MDL
Activ
Notebook
Buget: 175000.0 MDL
Activ
Dictofon
Buget: 2083.33 MDL
Activ
Proector
Buget: 16666.66 MDL
Activ
Boxă portabilă
Buget: 1500.0 MDL
Activ
Imprimantă alb/negru
Buget: 34833.33 MDL
Activ
Boxe PC
Buget: 499.99 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_bunuri (1).docx
Documentele la ofertă
12.05.21 16:05
duae_ro_0 (1).docx
Criterii de eligibilitate
12.05.21 16:05
anunt rew.pdf anunt rew.pdf
tenderNotice
12.05.21 16:05
anexa.docx
Specificaţie tehnică
Specificație completată
17.05.21 15:48
Data:
17 mai 2021, 10:34
Subiectul întrebării:
1. Computer (Model standart) (60 set)
Întrebare:
Buna ziua, va rugam sa specificati daca calculatoarele solicitate trebuie sa fie de tip brand name international ?
Răspuns (17 mai 2021, 10:43):
Buna ziua! Da.
Data:
17 mai 2021, 15:34
Subiectul întrebării:
Răspuns (17 mai 2021, 10:43):
Întrebare:
Va rugam sa indicati asta si in caietul de sarcini.
Răspuns (17 mai 2021, 15:48):
completat
Data:
21 mai 2021, 13:55
Subiectul întrebării:
Termenii și condițiile de livrare
Întrebare:
Situația la ziua de astăzi, datorită restricțiilor pandemice, problemelor logistice și de producere din sectorul IT sunt extrem de acute, iar ciclul de producție a echipamentelor este minim 60-80 de zile. Adăugând la acest termen livrarea, reiese că solicitarea "livrare 30 de zile calendaristice" este imposibil de executat. Vă rugăm să luați în considerare condițiile actuale și să modificați timpul de livrare a echipamentului pe 90-120 de zile.
Răspuns (21 mai 2021, 14:17):
bună ziua! Termenii sunt stabiliți confrom necestăților instituției
Data:
21 mai 2021, 14:25
Subiectul întrebării:
Răspuns (21 mai 2021, 14:17):
Întrebare:
Livrarea in termenii solicitati este posibila, doar daca echipamentul este disponibil pe loc, sau in cazul in care acesta este in tranzit spre tara, sau prin manipularea cu documente, este posibila „finalizarea” livrarii la timp. Este surprinzator faptul ca absolut toate structurile inteleg si accepta situatia respectiva, si schimba adecvat cerintele de participare, insa Dvs incercati sa faceti imposibila participarea tuturor ofertantilor la aceasta licitatie. Va rugam sa modificati termenii de exercitare a contractului in conformitate cu intrebarea anterioara.
Răspuns (21 mai 2021, 14:47):
Termenii sunt stabiliți potrivit necesităților instituției
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.