+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 12.05.2021 16:05
până la 24.05.2021 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 24.05.2021 13:00
până la 03.06.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 750 MDL
Perioada clarificărilor: 12 mai 2021, 16:05 - 24 mai 2021, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 mai 2021, 13:00 - 3 iun 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

conform specificației
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare, 75
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Igor Vieru
Telefonul de contact
069616983
Datele achizitiei
Data publicării
12 mai 2021, 9:27
Data ultimilor modificări
17 mai 2021, 15:48
Valoarea estimată (fără TVA)
750 MDL
Achizitii.md ID
21039493
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare, 75
Durata contractului
7 iun 2021 15:20 - 31 dec 2021 15:40
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Telecomandă CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 3.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_bunuri (1).docx
Documentele la ofertă
12.05.21 16:05
duae_ro_0 (1).docx
Criterii de eligibilitate
12.05.21 16:05
anunt rew.pdf anunt rew.pdf
tenderNotice
12.05.21 16:05
anexa.docx
Specificaţie tehnică
Specificație completată
17.05.21 15:48

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 551,25 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde cerintelor
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

TRIOMAC SRL

Preţul ofertei: 1 305 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Activ".
Clarificări