Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 33 400 MDL
Perioada clarificărilor: 25 febr 2021, 15:39 - 1 mart 2021, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 1 mart 2021, 16:00 - 3 mart 2021, 16:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform anexei 1
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 77
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Victor Pinzari
Telefonul de contact
022859432
Datele achizitiei
Data publicării
25 febr 2021, 15:35
Data ultimilor modificări
11 mart 2021, 9:27
Valoarea estimată (fără TVA)
33 400 MDL
Achizitii.md ID
21036663
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 77
Durata contractului
5 mart 2021 15:39 - 30 dec 2021 15:39
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de încărcare/regenerare a cartușelor CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
1. invitatia de participare.pdf 1. invitatia de participare.pdf
Documentele la ofertă
invitatia de participare
25.02.21 15:39
anexa 1.pdf anexa 1.pdf
Documentele la ofertă
Anexa nr. 1
25.02.21 15:39
Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Aurmilion SRL

Preţul ofertei: 22 825 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

PRINTERRA SHOP SRL

Preţul ofertei: 26 875 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Servicii de încărcare/regenerare a cartușelor
Data:
28 febr 2021, 15:19
Subiectul întrebării:
CERINTE FATA DE OFERTANT
Întrebare:
Cerintele impuse de catre Dvstra sunt partial corecte si intelese. Dar nu aveti dreptate ce tine de momentul ca sa returnati cartusele daca calitatea cumva va suferi dupa incarcare: 1) problema este ca noi nu putem garanta conditiile de exploatare a cartusului dupa incarcare. 2. Un cartus reincarcat cit de calitativ nu va fi tonerul nu va imprima acelas numar de copii. 3) cum putem noi verifica cite copii a imprimat un cartus sau altul. 4) NU putem verifica procentul de completare a foilor imprimate. 4. Impuneti cerinte ce nu pot fi verificate dn partea noastra. 5. Pentru cintarirea fiecarui cartus si celelalte cerinte duce inevitabil la costul manoperei Aveti cerinte echivalente cu procurarea unui cartus nou, dar suma alocata este foarte mica pentru volumul de incarcari/reginerari.
Răspuns (1 mart 2021, 08:52):
Din momentul încheierii contractului cu Dvs. parcul de imprimate al CNPF este la dispoziția atât al noastră cat si al voastră. Nu aveți decât sa faceți profilactica la imprimante si ulterior împreună cu persoana responsabila de la CNPF să duceți evidența pe fiecare cartuș si imprimanta. Nimeni din cadrul CNPF nu joaca fotbal cu cartușele și sunt folosite doar pentru doar pentru destinația directa a lor. In rest doar scuze si motive nejustificate.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări