Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 33 400 MDL
Perioada clarificărilor: 25 febr 2021, 15:39 - 1 mart 2021, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 1 mart 2021, 16:00 - 3 mart 2021, 16:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

conform anexei 1
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 77
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Victor Pinzari
Telefonul de contact
022859432
Datele achizitiei
Data publicării
25 febr 2021, 15:39
Data ultimilor modificări
11 mart 2021, 9:27
Achizitii.md ID
21036663
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Achiziţia nu a avut loc
Data:
26 febr 2021, 11:04
Subiectul întrebării:
OEM codes
Întrebare:
Buna ziua! Avem nevoie de OEM codes pentru fiecare pozitie Xerox, fiecare regiune-producator are OEM codes a lui.Multumesc.
Răspuns (26 febr 2021, 11:53):
Conform anexei 1 !
Data:
26 febr 2021, 14:33
Subiectul întrebării:
Sensul licitatiei de prestare servicilor
Întrebare:
Buna ziua! Ati organizat o licitatie. Ati anulat-o din cauza ca nu ati format caietul de sarcini corect. Acum organizati o noua licitatie cu conditii de neideplinit. Vreti sa comparati fiecare cartus deservit cu tiparul unui cartus nou? Atunci este necesar, ca la fiecare incarcare sa se faca si regenerarea - alt fel verificarea data nu este competetiva! Sunteti gata s-a achitati p-u serviciul de incarcare/regenerare 150lei, pe cind un cartus nou costa - 95lei!!!! Nu procedati corect!
Răspuns (26 febr 2021, 15:13):
Buna ziua, nu e chiar de neîndeplinit, lucrați calitativ, oferiți servicii calitative și nu o sa fie riscuri nici din partea voastră și nici din partea noastră. Un cartuș nou costă muult mai mult decât prețul stipulat de Dvs. Nu manipulați opinia publică. Nici nouă nu ne convine când în loc de 2400 foi cartușul încărcat de voi face doar 1500 sau 1000 sau trebuie să îl schimbi ca face linii sau alte minuni. Sau când faci numai regenerări că piesele folosite sunt de proastă calitate. Cred că ar trebui să fiți corecți și totul o să fie ok.
Servicii de încărcare/regenerare a cartușelor
Data:
28 febr 2021, 15:19
Subiectul întrebării:
CERINTE FATA DE OFERTANT
Întrebare:
Cerintele impuse de catre Dvstra sunt partial corecte si intelese. Dar nu aveti dreptate ce tine de momentul ca sa returnati cartusele daca calitatea cumva va suferi dupa incarcare: 1) problema este ca noi nu putem garanta conditiile de exploatare a cartusului dupa incarcare. 2. Un cartus reincarcat cit de calitativ nu va fi tonerul nu va imprima acelas numar de copii. 3) cum putem noi verifica cite copii a imprimat un cartus sau altul. 4) NU putem verifica procentul de completare a foilor imprimate. 4. Impuneti cerinte ce nu pot fi verificate dn partea noastra. 5. Pentru cintarirea fiecarui cartus si celelalte cerinte duce inevitabil la costul manoperei Aveti cerinte echivalente cu procurarea unui cartus nou, dar suma alocata este foarte mica pentru volumul de incarcari/reginerari.
Răspuns (1 mart 2021, 08:52):
Din momentul încheierii contractului cu Dvs. parcul de imprimate al CNPF este la dispoziția atât al noastră cat si al voastră. Nu aveți decât sa faceți profilactica la imprimante si ulterior împreună cu persoana responsabila de la CNPF să duceți evidența pe fiecare cartuș si imprimanta. Nimeni din cadrul CNPF nu joaca fotbal cu cartușele și sunt folosite doar pentru doar pentru destinația directa a lor. In rest doar scuze si motive nejustificate.
Data:
28 febr 2021, 15:29
Subiectul întrebării:
Doc. de licitatie
Întrebare:
Ati atasat o anexa cu preturi completate cum sa intelegem? Ori deja aveti oferta cistigatoare sau aceasta sunt preturile la care sperati sa contractati? Suma rexzervata pentru conditiile cerute sunt prea mici.
Răspuns (1 mart 2021, 08:24):
Buna ziua ! Sun preturile aproximative.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".