1
Perioada de actualizare
de la 15.02.2021 15:59
până la 24.02.2021 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 24.02.2021 12:00
până la 04.03.2021 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 315 000 MDL
Perioada clarificărilor: 15 febr 2021, 15:59 - 24 febr 2021, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 febr 2021, 12:00 - 4 mart 2021, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Pentru gestionarea financiară adecvată a proiectului, conformarea cu cerințele Contractului Grant și cu reglementările UE, este necesar de achiziționat servicii de audit pentru verificarea cheltuielilor proiectului. Auditorul va trebui să respecte cerințele legate de verificarea cheltuielilor, așa cum sunt prevăzute în Contractul Grant și în anexele sale.
Procesul de audit ar trebui să acopere evaluarea cheltuielilor tuturor partenerilor din cadrul proiectului și să acopere perioada dintre solicitările de plăți, 3 perioade de audit în total.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mariana Ciobanu
Telefonul de contact
078882830
Datele achizitiei
Data publicării
15 febr 2021, 15:19
Data ultimilor modificări
19 febr 2021, 16:41
Valoarea estimată (fără TVA)
315 000 MDL
Achizitii.md ID
21036262
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Durata contractului
3 mai 2021 15:45 - 30 dec 2022 15:45
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Verificarea cheltuielilor în cadrul proiectului - „Infrastructura de comunicații”, COMINF/3.1/1-5.2 CPV: 79200000-6 - Servicii de contabilitate, servicii de audit şi servicii fiscale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
b8o5_itt_simp_en_r.pdf b8o5_itt_simp_en_r.pdf
Documentele la ofertă
Instructions to tenderers
15.02.21 15:59
b8o2_contract_simp_en_r_ro.pdf b8o2_contract_simp_en_r_ro.pdf
Documentele la ofertă
Model de contract (traducere neoficială)
15.02.21 15:59
e3h8_expendverif_en_r_ro.pdf e3h8_expendverif_en_r_ro.pdf
Documentele la ofertă
Termeni de referință(traducere neoficială)
15.02.21 15:59
forms_tobe_submitted.zip
Documentele la ofertă
Formularele pentru operatorii economici
15.02.21 15:59
b8o3_contractnotice_simp_en_r.pdf b8o3_contractnotice_simp_en_r.pdf
Documentele la ofertă
Contract notice
15.02.21 15:59
b8d_annexigc_en.pdf b8d_annexigc_en.pdf
Documentele la ofertă
General conditions
15.02.21 15:59
b8o5_itt_simp_en_r_ro.pdf b8o5_itt_simp_en_r_ro.pdf
Documentele la ofertă
Instrucțiuni pentru ofertanți (traducere neoficială)
15.02.21 15:59
e3h8_expendverif_en_r.pdf e3h8_expendverif_en_r.pdf
Documentele la ofertă
Terms of reference for an expenditure verification of a grant contract - external action of the European Union
15.02.21 15:59
b8o3_contractnotice_simp_en_r_ro.pdf b8o3_contractnotice_simp_en_r_ro.pdf
Documentele la ofertă
Anunț de contractare (traducere neoficială)
15.02.21 15:59
b8d_annexigc_ro.pdf b8d_annexigc_ro.pdf
Documentele la ofertă
Condiții generale (traducere neoficială)
15.02.21 15:59
invitatia en_ev.semnat.pdf invitatia en_ev.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Invitation to tender
15.02.21 15:59
b8o2_contract_simp_en_r.pdf b8o2_contract_simp_en_r.pdf
Documentele la ofertă
Draft Contract
15.02.21 15:59
invitatia en_ev_ro.semnat.pdf invitatia en_ev_ro.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Invitație (traducere neoficială)
15.02.21 16:07

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Societatea de Audit Primaudit Company

Preţul ofertei: 235 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Moore Stephens

Preţul ofertei: 274 999 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SA Audit Concret

Preţul ofertei: 283 500 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

I.C.S Baker Tilly Klitou and Partners S.R.L.

Preţul ofertei: 290 745 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări