1
Perioada de actualizare
de la 13.01.2021 14:14
până la 19.01.2021 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 19.01.2021 15:00
până la 22.01.2021 15:00
3
Licitaţie
de la 25.01.2021 09:32
până la 25.01.2021 09:42
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 77 000 MDL
Perioada clarificărilor: 13 ian 2021, 14:14 - 19 ian 2021, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 ian 2021, 15:00 - 22 ian 2021, 15:00
Începutul licitației: 25 ian 2021, 9:32

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Tehnologie de printare- laser monocrom
Rezoluția de imprimare - 1200 x 1200 dpi
Memoria imprimantei - 1024 Mb
Resurs de imprimare - 80 000 pagini în lună
Viteza maximala a imprimarii monocrom - 38 ppm
Imprimare faţă-verso
Format A4
Densitatea maximă mediului de printare 163 g/m²
Scaner
Rezoluţia optică a scanerului - 9600 × 9600 dpi
Viteza - 13 ppm/38 ppm
Copiator
Format A4
Rezoluția optică a copiatorului - 2400x600 dpi
Viteza 38 ppm
Interfeţe - USB 2.0,Wi-Fi 802.11 n,Ethernet ,
Imprimare directă
Cablu USB puntru conecsiunea la compotator
Echipamentul sa fie dezlegat de cip
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Testemitanu, 30
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Jora Vitalie
Telefonul de contact
+37322852670
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
13 ian 2021, 17:05
Valoarea estimată (fără TVA)
77 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
770 MDL
Achizitii.md ID
21033970
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, IO
Durata contractului
1 febr 2021 02:00 - 31 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
MFU Imprimantă CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 10.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Anunt
tenderNotice
Anunt
13.01.21 14:14
Documentatia standard
Documentele la ofertă
Documentatie
13.01.21 14:14
DUAE
Criterii de eligibilitate
DUAE
13.01.21 14:14

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 55 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta calificata
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Aproservice-X

Preţul ofertei: 75 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Preț majorat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
MFU Imprimantă
Data:
14 ian 2021, 13:08
Subiectul întrebării:
Documente obligatorii
Întrebare:
In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE): "p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45." Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta pentru echipament, care cade sub incidenta acestui Regulament, rugam sa ne informati despre obligatiunea de a detine un astfel de nr. pentru ofertanti.
Răspuns (18 ian 2021, 09:28):
Conform Invitatiei de participare
MFU Imprimantă
Data:
18 ian 2021, 09:25
Subiectul întrebării:
Documente obligatorii
Întrebare:
Buna ziua. Reesind din faptul ca nu ati raspuns la intrebarea referitor la nr.de inregistrare in Lista Producatorilor EEE (p.111 din HG 212/2018), in cazul ca vor fi acceptate ofertele agentilor economici neinregistrati, ne rezervam dreptul de a contesta rezultatele licitatiei.
Răspuns (18 ian 2021, 09:28):
Bună ziua. Nu influentati grupul de lucru. Nu inpuneti conditii pentru a limita concurenta
MFU Imprimantă
Data:
18 ian 2021, 09:57
Subiectul întrebării:
Documente obligatorii
Întrebare:
Nu aveam de gind sa indluentam sau sa intervenim in deciziziile grupului de lucru. Ne bazam doar pe prevederi legale, si anume prevederile obligatorii din p.111 din HG 212/2018 si comunicatul Agentiei Achizitii Publice, si anume: https://tender.gov.md/ro/content/comunicat-privind-cerin%C8%9Bele-fa%C8%9B%C4%83-de-operatorii-economici-care-v%C3%AEnd-%C5%9Fisau-import%C4%83-produse-de Prevederile invocate sunt anume pentru a pune in situatie egala toti ofertantii si de a apara/stimula drepturile lor ca companii care suporta cheltueli fata de cei care nu isi indeplinesc obligatiile, impuse prin lege. Statul le-a introdus prin lege si nu grupul de lucru decide sa respecte legea sau nu. A permite oarecui sa participe la licitatie, nerespectind cerintele legale obligatorii nu inseamna a stimula concurenta, inseamna a stimula neglijenta fata de prevederile legale. Ca sa recapitulam - decizia ca grup de lucru va apartine.
Răspuns (19 ian 2021, 14:55):
Conform Anuntului de participare
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări