+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 13.01.2021 14:14
până la 19.01.2021 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 19.01.2021 15:00
până la 22.01.2021 15:00
au rămas 18 ore
3
Licitaţie
25.01.2021 08:00
4
Evaluare

5
Contract

Statut Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA 626 870 MDL
Perioada clarificărilor: 13 ian 2021, 14:14 - 19 ian 2021, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 ian 2021, 15:00 - 22 ian 2021, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Abonează-te
Tehnică de calcul
Informaţia despre solicitant
Denumirea
IMSP Institutul Oncologic
Codul fiscal/IDNO
1003600151023
Adresa
MD 2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Testemitanu, 30
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Jora Vitalie
Telefonul de contact
+37322852670
Fax
+37322852670
Datele achizitiei
Data publicării
13 ian 2021, 13:13
Data ultimilor modificări
13 ian 2021, 17:05
Achizitii.md ID
21033970
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de evaluare
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Mouse
Buget: 4760.0 MDL
Activ
Placa Video
Buget: 7200.0 MDL
Activ
Tastatura
Buget: 6800.0 MDL
Activ
Acumulator pentru UPS
Buget: 10000.0 MDL
Activ
SWICH
Buget: 5000.0 MDL
Activ
Filtru de reţea
Buget: 5220.0 MDL
Activ
Modul memorie
Buget: 1350.0 MDL
Activ
SWICH
Buget: 2000.0 MDL
Activ
Modul memorie
Buget: 3400.0 MDL
Activ
Router
Buget: 1750.0 MDL
Activ
Telefon cu fir
Buget: 5000.0 MDL
Activ
Computer
Buget: 64000.0 MDL
Activ
Imprimanta laser A4
Buget: 96600.0 MDL
Activ
MFU Imprimantă
Buget: 77000.0 MDL
Activ
Modul memorie
Buget: 2750.0 MDL
Activ
Înregistrator vocal
Buget: 1100.0 MDL
Activ
SSD
Buget: 2100.0 MDL
Activ
SWICH
Buget: 4000.0 MDL
Activ
Modul memorie
Buget: 4500.0 MDL
Activ
HDD
Buget: 7500.0 MDL
Activ
SWICH
Buget: 3000.0 MDL
Activ
Placa LAN
Buget: 1200.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
Anunt
tenderNotice
Anunt
13.01.21 14:14
Documentatia standard
Documentele la ofertă
Documentatie
13.01.21 14:14
DUAE
Criterii de eligibilitate
DUAE
13.01.21 14:14
Distrugator de documente
Data:
13 ian 2021, 17:05
Subiectul întrebării:
Valoarea estimată fără TVA LOT 26
Întrebare:
Vă rugăm să verificați și să clarificați: Valoarea estimată fără TVA nu corespunde caracteristicilor solicitate. Sau ai putea fi atât de amabil încât să indici un analog. Distrugator de documente Se toacă până la 18 coli la un moment dat Tăiere transversală - 4x38 mm Cos 34 litri Opțiuni de distrugere - capse, cărți, agrafe, discuri
Răspuns (14 ian 2021, 11:14):
Acesta este bugetul IMSP IO pentru bunul dat
MFU Imprimantă
Data:
14 ian 2021, 13:08
Subiectul întrebării:
Documente obligatorii
Întrebare:
In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE): "p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45." Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta pentru echipament, care cade sub incidenta acestui Regulament, rugam sa ne informati despre obligatiunea de a detine un astfel de nr. pentru ofertanti.
Răspuns (18 ian 2021, 09:28):
Conform Invitatiei de participare
MFU Imprimantă
Data:
18 ian 2021, 09:25
Subiectul întrebării:
Documente obligatorii
Întrebare:
Buna ziua. Reesind din faptul ca nu ati raspuns la intrebarea referitor la nr.de inregistrare in Lista Producatorilor EEE (p.111 din HG 212/2018), in cazul ca vor fi acceptate ofertele agentilor economici neinregistrati, ne rezervam dreptul de a contesta rezultatele licitatiei.
Răspuns (18 ian 2021, 09:28):
Bună ziua. Nu influentati grupul de lucru. Nu inpuneti conditii pentru a limita concurenta
MFU Imprimantă
Data:
18 ian 2021, 09:57
Subiectul întrebării:
Documente obligatorii
Întrebare:
Nu aveam de gind sa indluentam sau sa intervenim in deciziziile grupului de lucru. Ne bazam doar pe prevederi legale, si anume prevederile obligatorii din p.111 din HG 212/2018 si comunicatul Agentiei Achizitii Publice, si anume: https://tender.gov.md/ro/content/comunicat-privind-cerin%C8%9Bele-fa%C8%9B%C4%83-de-operatorii-economici-care-v%C3%AEnd-%C5%9Fisau-import%C4%83-produse-de Prevederile invocate sunt anume pentru a pune in situatie egala toti ofertantii si de a apara/stimula drepturile lor ca companii care suporta cheltueli fata de cei care nu isi indeplinesc obligatiile, impuse prin lege. Statul le-a introdus prin lege si nu grupul de lucru decide sa respecte legea sau nu. A permite oarecui sa participe la licitatie, nerespectind cerintele legale obligatorii nu inseamna a stimula concurenta, inseamna a stimula neglijenta fata de prevederile legale. Ca sa recapitulam - decizia ca grup de lucru va apartine.
Răspuns (19 ian 2021, 14:55):
Conform Anuntului de participare
SWICH
Data:
18 ian 2021, 14:47
Subiectul întrebării:
Numarul de Lot
Întrebare:
O zi buna! In invitatie de participare si sistem exista 4 loturi cu fix aceeasi denumirea "SWICH". Includeti va rog in sistem impreuna cu denumirea lotului si numarul. Multumim.
Răspuns (19 ian 2021, 14:25):
Bună ziua. Fiecare lot are descrierea sa.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".