1
Perioada de actualizare
de la 08.12.2020 11:22
până la 23.12.2020 15:59
2
Propunerea ofertelor
de la 23.12.2020 15:59
până la 20.01.2021 15:59
3
Licitaţie
de la 21.01.2021 12:00
până la 21.01.2021 14:00
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 2 487 799 MDL
Perioada clarificărilor: 8 dec 2020, 11:22 - 23 dec 2020, 15:59
Perioada de depunere a ofertelor: 23 dec 2020, 15:59 - 20 ian 2021, 15:59

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Achizitionarea diverselor produse alimentare necesare pentru perioada ianurie 2021-iunie 2021 pentru instituțiile de educație timpurie din or.Durlești
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2003, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Durleşti, str. Alexandru cel Bun 5.
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Eleonora Saran
Telefonul de contact
022584478
Datele achizitiei
Data publicării
8 dec 2020, 11:22
Data ultimilor modificări
14 dec 2020, 15:47
Achizitii.md ID
21032005
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
produse lactate
Buget: 930737.0 MDL
Activ
peste
Buget: 131990.0 MDL
Activ
Produse din carne
Buget: 493615.0 MDL
Activ
Ouă
Buget: 26904.0 MDL
Activ
Fructe/legume
Buget: 440237.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standart alimentatie.docx
Documentele la ofertă
Documentatia standart pentru realizarea achizitiilor publice de bunuri
8.12.20 11:22
anunt da anunt da anunt.signed.pdf anunt da anunt da anunt.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare privind achizitionarea produselor alimentare pentru perioada ianuarie2121-iunie 2021 necesare pentru institutiile de educatie timpurie
11.12.20 15:12
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
Formularul standart al documentului unic de achizitie european
14.12.20 15:47
Data:
14 dec 2020, 09:38
Subiectul întrebării:
Actele solicitate
Întrebare:
Este necesar ca AC sa urmareasca modificarile parvenite in prezentarea DUAE, care va aduce la anularea procedurii date.
Răspuns (14 dec 2020, 13:18):
Intrebarea concreta, Va rog. La care modificari Va referiti?
Data:
14 dec 2020, 13:21
Subiectul întrebării:
Actele solicitate
Întrebare:
Analizati actele din legislatia in vigoare, care sunt aprobate recent și modificati.
Răspuns (14 dec 2020, 15:48):
Sau efectuat modificarile de rigoare.Va multumesc!
Produse din carne
Data:
14 dec 2020, 16:02
Subiectul întrebării:
Lot
Întrebare:
De ce nu sunt specificate pozitiile lotului in sistem?
Răspuns (15 dec 2020, 15:06):
Pe pagina tenderului fiecare lot are denumire si este clar de inteles.
Data:
16 dec 2020, 13:44
Subiectul întrebării:
Lot
Întrebare:
Memtionam că, in conformitate cu Legea achizitiilor publice, art. Articolul 39. Împărțirea pe loturi, autoritatea contractanta urmeaza sa divizeze lotul in pozitii separate.Efectuati modificarile.
Răspuns (17 dec 2020, 14:00):
Lotul 1- 7 pozitii, Lot 2-4 pozitii, lot 3- 40 pozitii, lot5- 1pozitii, lot 6- 1 pozitii, lot 7- 19 pozitii. Fiecare lot sunt expuse pozitii.
Data:
18 dec 2020, 13:15
Subiectul întrebării:
Pozitii
Întrebare:
Stimata AC va recomandam sa consultati Legea 131 si sa efectuati modificarile ulterioare. Va multumesc!!!
Răspuns (21 dec 2020, 15:59):
Anuntul a fost intocmit conform legislatiei in vigoare, iar abateri nu sunt.
Data:
23 dec 2020, 11:01
Subiectul întrebării:
Lot
Întrebare:
Descrierea loturilor nu este modificata in sistem cu pozitiile necesare, efectuati modificarile, in caz contrar vom solicita anularea procedurei.
Răspuns (23 dec 2020, 15:58):
la fiecare lot este indicat descrierea
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".