1
Perioada de actualizare
de la 08.12.2020 11:22
până la 23.12.2020 15:59
2
Propunerea ofertelor
de la 23.12.2020 15:59
până la 20.01.2021 15:59
3
Licitaţie
de la 21.01.2021 12:00
până la 21.01.2021 14:00
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 2 487 799 MDL
Perioada clarificărilor: 8 dec 2020, 11:22 - 23 dec 2020, 15:59
Perioada de depunere a ofertelor: 23 dec 2020, 15:59 - 20 ian 2021, 15:59

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Achizitionarea diverselor produse alimentare necesare pentru perioada ianurie 2021-iunie 2021 pentru instituțiile de educație timpurie din or.Durlești

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2003, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Durleşti, str. Alexandru cel Bun 5.
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Eleonora Saran
Telefonul de contact
022584478
Datele achizitiei
Data publicării
8 dec 2020, 11:22
Data ultimilor modificări
14 dec 2020, 15:47
Achizitii.md ID
21032005
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standart alimentatie.docx
Documentele la ofertă
Documentatia standart pentru realizarea achizitiilor publice de bunuri
8.12.20 11:22
anunt da anunt da anunt.signed.pdf anunt da anunt da anunt.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare privind achizitionarea produselor alimentare pentru perioada ianuarie2121-iunie 2021 necesare pentru institutiile de educatie timpurie
11.12.20 15:12
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
Formularul standart al documentului unic de achizitie european
14.12.20 15:47
Data:
14 dec 2020, 09:38
Subiectul întrebării:
Actele solicitate
Întrebare:
Este necesar ca AC sa urmareasca modificarile parvenite in prezentarea DUAE, care va aduce la anularea procedurii date.
Răspuns (14 dec 2020, 13:18):
Intrebarea concreta, Va rog. La care modificari Va referiti?
Data:
14 dec 2020, 13:21
Subiectul întrebării:
Actele solicitate
Întrebare:
Analizati actele din legislatia in vigoare, care sunt aprobate recent și modificati.
Răspuns (14 dec 2020, 15:48):
Sau efectuat modificarile de rigoare.Va multumesc!
Produse din carne
Data:
14 dec 2020, 16:02
Subiectul întrebării:
Lot
Întrebare:
De ce nu sunt specificate pozitiile lotului in sistem?
Răspuns (15 dec 2020, 15:06):
Pe pagina tenderului fiecare lot are denumire si este clar de inteles.
Data:
16 dec 2020, 13:44
Subiectul întrebării:
Lot
Întrebare:
Memtionam că, in conformitate cu Legea achizitiilor publice, art. Articolul 39. Împărțirea pe loturi, autoritatea contractanta urmeaza sa divizeze lotul in pozitii separate.Efectuati modificarile.
Răspuns (17 dec 2020, 14:00):
Lotul 1- 7 pozitii, Lot 2-4 pozitii, lot 3- 40 pozitii, lot5- 1pozitii, lot 6- 1 pozitii, lot 7- 19 pozitii. Fiecare lot sunt expuse pozitii.
Data:
18 dec 2020, 13:15
Subiectul întrebării:
Pozitii
Întrebare:
Stimata AC va recomandam sa consultati Legea 131 si sa efectuati modificarile ulterioare. Va multumesc!!!
Răspuns (21 dec 2020, 15:59):
Anuntul a fost intocmit conform legislatiei in vigoare, iar abateri nu sunt.
Data:
23 dec 2020, 11:01
Subiectul întrebării:
Lot
Întrebare:
Descrierea loturilor nu este modificata in sistem cu pozitiile necesare, efectuati modificarile, in caz contrar vom solicita anularea procedurei.
Răspuns (23 dec 2020, 15:58):
la fiecare lot este indicat descrierea
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.