1
Perioada de actualizare
de la 08.12.2020 11:22
până la 23.12.2020 15:59
2
Propunerea ofertelor
de la 23.12.2020 15:59
până la 20.01.2021 15:59
3
Licitaţie
de la 21.01.2021 13:51
până la 21.01.2021 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 930 737 MDL
Perioada clarificărilor: 8 dec 2020, 11:22 - 23 dec 2020, 15:59
Perioada de depunere a ofertelor: 23 dec 2020, 15:59 - 20 ian 2021, 15:59
Începutul licitației: 21 ian 2021, 13:51

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

produse lactate
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2003, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Durleşti, str. Alexandru cel Bun 5.
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Eleonora Saran
Telefonul de contact
022584478
Datele achizitiei
Data publicării
8 dec 2020, 11:16
Data ultimilor modificări
14 dec 2020, 15:47
Valoarea estimată (fără TVA)
930 737 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
9 307,37 MDL
Achizitii.md ID
21032005
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2003, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Durleşti, str. Alexandru cel Bun 5.
Durata contractului
20 ian 2021 02:00 - 30 iun 2021 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Produse lactate CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 79795.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standart alimentatie.docx
Documentele la ofertă
Documentatia standart pentru realizarea achizitiilor publice de bunuri
8.12.20 11:22
anunt da anunt da anunt.signed.pdf anunt da anunt da anunt.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare privind achizitionarea produselor alimentare pentru perioada ianuarie2121-iunie 2021 necesare pentru institutiile de educatie timpurie
11.12.20 15:12
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
Formularul standart al documentului unic de achizitie european
14.12.20 15:47

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

AVT LUX COM

Preţul ofertei: 721 000 MDL
Statut: Anulat
2
Denumirea participantului:

Credoprim SRL

Preţul ofertei: 1 163 548,61 MDL
Statut: Învingător
Motivul: PRETUL CEL MAI SCAZUT
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări