1
Perioada de actualizare
de la 25.11.2020 14:59
până la 30.11.2020 08:30
2
Propunerea ofertelor
de la 30.11.2020 08:30
până la 07.12.2020 08:30
3
Licitaţie
de la 08.12.2020 12:32
până la 08.12.2020 12:46
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 14 166,67 MDL
Perioada clarificărilor: 25 nov 2020, 14:59 - 30 nov 2020, 8:30
Perioada de depunere a ofertelor: 30 nov 2020, 8:30 - 7 dec 2020, 8:30
Începutul licitației: 8 dec 2020, 12:32

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Distrugător de documente
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alecu Russo 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mariana Moraru
Telefonul de contact
69742618
Datele achizitiei
Data publicării
25 nov 2020, 14:23
Data ultimilor modificări
26 nov 2020, 10:34
Valoarea estimată (fără TVA)
14 166,67 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
141,67 MDL
Achizitii.md ID
21031358
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alecu Russo 1
Durata contractului
14 dec 2020 08:00 - 31 dec 2020 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
130 Sheet Auto Feeder; 6 sheets per pass via the standard entry throat; Shreds Paper, Staples, Paperclips & Credit Cards; 4x40mm CrossCut / Min DIN Security Level P-4 for sensitive, confidential & personal data. Min 225mm Entry Throat (A4) Min Bin Capacity: 250 sheets - min 26 litres. Garanția minimă de 24 luni CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
duae_echipament informatic.doc
Documentele la ofertă
25.11.20 14:59
documentatia standard_2.docx
Documentele la ofertă
25.11.20 14:59

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

TRIOMAC SRL

Preţul ofertei: 5 850 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerințelor tehnice și criteriului de atribuire - prețul cel mai scăzut.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Birovits SRL

Preţul ofertei: 5 900 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 8 955 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde altor criterii de selecție
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări