1
Perioada de actualizare
de la 25.11.2020 14:59
până la 30.11.2020 08:30
2
Propunerea ofertelor
de la 30.11.2020 08:30
până la 07.12.2020 08:30
3
Licitaţie
de la 08.12.2020 11:00
până la 08.12.2020 14:14
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 400 000,02 MDL
Perioada clarificărilor: 25 nov 2020, 14:59 - 30 nov 2020, 8:30
Perioada de depunere a ofertelor: 30 nov 2020, 8:30 - 7 dec 2020, 8:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Echipament informatic, aparate electrice și echipament de siguranță
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alecu Russo 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mariana Moraru
Telefonul de contact
69742618
Datele achizitiei
Data publicării
25 nov 2020, 14:59
Data ultimilor modificări
26 nov 2020, 10:34
Achizitii.md ID
21031358
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Laptop
Buget: 82500.0 MDL
Activ
MicroSD Flash
Buget: 9166.67 MDL
Activ
Televizor cu accesorii
Buget: 16666.67 MDL
Activ
Computer Desktop
Buget: 104166.67 MDL
Activ
Imprimantă
Buget: 16666.67 MDL
Activ
Dron
Buget: 31666.67 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Documentele procedurii de achiziție
duae_echipament informatic.doc
Documentele la ofertă
25.11.20 14:59
documentatia standard_2.docx
Documentele la ofertă
25.11.20 14:59
Data:
26 nov 2020, 10:34
Subiectul întrebării:
Lotul 1 sistem video si control acces
Întrebare:
Buna ziua . la lotul 1 sistem de supraveghere video - 1. va fi ncesar de efectuat si lucrarile de montare setare si finisare , daca da - cablaje conectori si accesorii de trasare tot va fi necesar de inclus . ? 1.A) va fi necesar de efectuat lucrari de conectare , programare a camerelor existent in acelas registrator ? Daca da dati va rog frumos modelele camerelor existente . 2. Camerele de tip Dahua si Dynacolor sunt de IP digitale ? 3. cablaje si tot necesarul de a conecta camerele existente si cele din caietul de sarcini va fi din contul executorului in caz ca va fi necesar de efectuat aceste lucrari . Lotul 2 - sistem de control acces 1. in caietul de sarcini la lotul 2 coloana canitate este necesar de oferit 3 seturi ce ce este stipulat in coloana specificatia tehnica , ? deci ca rezulat va fi necesar 3 controlori +3 butoane +3 lacate+3 inchizatori + 3 surse de alimantere si + 3 acumulatoare +cablu jgheab ? 2.sistemul dat include montarea setarea finisarea si instruirea - cablajele si tot necesarul de trasarea lor va fi inclusa de catre executor ? 3. garantia sistemului care este ?
Răspuns (26 nov 2020, 13:53):
Bună ziua. Lotul 1 - sistem supraveghere video: 1.1 Da, pentru lotul 1 vor fi necesare lucrări de montare, setare și finisare. Cablaje, conectori si accesorii de trasare nu sunt necesare. Este necesar doar cablu-canal. 1.A Da, vor fi necesare lucrările de conectare, programare a camerelor existente în același registrator. Camerele existente sunt - Dahua -DH-ipc - HDW1000SP; Dynacolor W1V1-1 2. Da, camerele Dahua și Dynacolor sunt IP digitale. 3. Cablaje, conectori și accesorii de trasare nu sunt necesare. Este necesar doar cablu-canal (cablu jgheab). Lotul 2 - Sistem de control al Accesului Fizic: 1. Da, 3 sisteme (seturi) de control al accesului fizic. O singură sistemă (set) include în sine câte 1 controlor+1 buton +1 lacăt+1 închizător + 1 sursă de alimentare și + 1 acumulator +cablu jgheab, etc. Deci, cum a-ți menționat mai sus câte trei de fiecare. 2. În specificațiile tehnice din anunțul de participare este indicat că sistemul să includă montarea, finisarea și instruirea cu cablaje și cu tot necesar pentru trasare. 3. Garanția minimă - 12 luni.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".