1
Perioada de actualizare
de la 25.11.2020 14:59
până la 30.11.2020 08:30
2
Propunerea ofertelor
de la 30.11.2020 08:30
până la 07.12.2020 08:30
3
Licitaţie
de la 08.12.2020 12:32
până la 08.12.2020 12:46
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 14 166,67 MDL
Perioada clarificărilor: 25 nov 2020, 14:59 - 30 nov 2020, 8:30
Perioada de depunere a ofertelor: 30 nov 2020, 8:30 - 7 dec 2020, 8:30
Începutul licitației: 8 dec 2020, 12:32

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Distrugător de documente
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alecu Russo 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mariana Moraru
Telefonul de contact
69742618
Datele achizitiei
Data publicării
25 nov 2020, 14:23
Data ultimilor modificări
26 nov 2020, 10:34
Valoarea estimată (fără TVA)
14 166,67 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
141,67 MDL
Achizitii.md ID
21031358
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alecu Russo 1
Durata contractului
14 dec 2020 08:00 - 31 dec 2020 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
130 Sheet Auto Feeder; 6 sheets per pass via the standard entry throat; Shreds Paper, Staples, Paperclips & Credit Cards; 4x40mm CrossCut / Min DIN Security Level P-4 for sensitive, confidential & personal data. Min 225mm Entry Throat (A4) Min Bin Capacity: 250 sheets - min 26 litres. Garanția minimă de 24 luni CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
duae_echipament informatic.doc
Documentele la ofertă
25.11.20 14:59
documentatia standard_2.docx
Documentele la ofertă
25.11.20 14:59

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

TRIOMAC SRL

Preţul ofertei: 5 850 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerințelor tehnice și criteriului de atribuire - prețul cel mai scăzut.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Birovits SRL

Preţul ofertei: 5 900 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 8 955 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde altor criterii de selecție
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări