Achiziţie publică
21028075
servicii de dezvoltare a Sistemului informatic de evidență a cauzelor contravenţionale, contravențiilor, a persoanelor care le-au săvârșit și punctelor de penalizare
1
Perioada de actualizare
de la 09.09.2020 14:26
până la 15.09.2020 10:30
până la 15.09.2020 10:30
2
Propunerea ofertelor
de la 15.09.2020 10:30
până la 22.09.2020 11:00
până la 22.09.2020 11:00
3
Licitaţie
23.09.2020 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
591 666,67 MDL
Perioada clarificărilor:
9 sept 2020, 14:26 - 15 sept 2020, 10:30
Perioada de depunere a ofertelor:
15 sept 2020, 10:30 - 22 sept 2020, 11:00
Începutul licitației:
23 sept 2020, 15:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Prestarea serviciilor indicate în Termenii de referință și în anexa nr. 1 Caietul de sarcini/ Invitație de participare la procedura de achiziție respectivă include, dar nu se limitează la, următoarele elemente:
1. Analiza dezvoltărilor indicate în anexa nr. 1 la Caietul de sarcini/ Invitație de participare la procedura de achiziție respectivă și definirea cerințelor de modificare. Consultarea Beneficiarului în vederea formulării sarcinilor de dezvoltare;
2. Modificarea codului sursă conform noilor cerințe impuse de cadrul normativ sau mediul de producție.
3. Managementul schimbărilor:
i. Consultarea specialiștilor beneficiarului în vederea elaborării planurilor de implementare a modificărilor și suportul la implementarea acestora;
ii. Analiza impactului, testarea și suportul privind aplicarea reînnoirilor pentru sistemele de operare, SGBD și alte componente program externe cu care interacționează sistemul informatic;
iii. Testarea de comun cu specialiștii Beneficiarului a impactului modificărilor asupra parametrilor de funcționare și siguranței sistemului informatic;
4. Documentarea sistemului și lucrări de reinginerie ”inversă” (definirea structurii logice a în baza codului sursă).
5. Perfectarea scripturilor de corectare a datelor în vederea soluționării incidentelor legate de SIF.
1. Analiza dezvoltărilor indicate în anexa nr. 1 la Caietul de sarcini/ Invitație de participare la procedura de achiziție respectivă și definirea cerințelor de modificare. Consultarea Beneficiarului în vederea formulării sarcinilor de dezvoltare;
2. Modificarea codului sursă conform noilor cerințe impuse de cadrul normativ sau mediul de producție.
3. Managementul schimbărilor:
i. Consultarea specialiștilor beneficiarului în vederea elaborării planurilor de implementare a modificărilor și suportul la implementarea acestora;
ii. Analiza impactului, testarea și suportul privind aplicarea reînnoirilor pentru sistemele de operare, SGBD și alte componente program externe cu care interacționează sistemul informatic;
iii. Testarea de comun cu specialiștii Beneficiarului a impactului modificărilor asupra parametrilor de funcționare și siguranței sistemului informatic;
4. Documentarea sistemului și lucrări de reinginerie ”inversă” (definirea structurii logice a în baza codului sursă).
5. Perfectarea scripturilor de corectare a datelor în vederea soluționării incidentelor legate de SIF.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tiutiunnicov Rodica
Telefonul de contact
068928555
Datele achizitiei
Data publicării
9 sept 2020, 14:13
Data ultimilor modificări
9 sept 2020, 14:26
Valoarea estimată (fără TVA)
591 666,67 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
295,83 MDL
Achizitii.md ID
21028075
MTender ID
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Durata contractului
5 oct 2020 14:22 - 31 dec 2020 14:22
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
servicii de dezvoltare a Sistemului informatic de evidență a cauzelor contravenţionale, contravențiilor, a persoanelor care le-au săvârșit și punctelor de penalizare
CPV: 72500000-0 - Servicii informatice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_cop (1).docx
Documentele la ofertă
informație privind criteriile de evaluare și calificare pentru ofertanți, modele de formulare
9.09.20 14:26
anunț de participare.pdf
anunț de participare.pdf
tenderNotice
invitație de participare
9.09.20 14:26
anexa nr.1 caiet de sarcini rec .pdf
anexa nr.1 caiet de sarcini rec .pdf
Specificaţie tehnică
specifiații tehnice
9.09.20 14:26
Documentele lotului
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
DAAC System Integrator SRL
Preţul ofertei:
540 000 MDL
Statut:
Învingător
corespunde tuturor cerințelor solicitate
07.10.20 14:47
Motivul: corespunde tuturor cerințelor solicitate
Documentele de calificare
desemnarea cîștigătorului.pdf
desemnarea cîștigătorului.pdf
ID: 6af4d239-c9ce-47a4-9780-382d16de7c30
Anunț de atribuire
7.10.20 14:47
Raport de evaluare
7.10.20 14:47
Documentele depuse cu oferta
Documente de calificare
Data încărcării:
21.09.20 14:48
Data deschiderii:
22.09.20 11:00
Documente de calificare
Data încărcării:
21.09.20 14:46
Data deschiderii:
22.09.20 11:00
grupul de proiect, cv, certificate.signed.pdf
grupul de proiect, cv, certificate.signed.pdf
ID: 3025414c-7621-4e10-97f4-23f9d9154792
Documente de calificare
Data încărcării:
21.09.20 14:47
Data deschiderii:
22.09.20 11:00
grupul de proiect_certificat_ustica_2.signed.pdf
grupul de proiect_certificat_ustica_2.signed.pdf
ID: 3bf89a62-2aeb-4d14-8f8d-6c667eb59f43
Documente de calificare
Data încărcării:
21.09.20 14:47
Data deschiderii:
22.09.20 11:00
oferta, f3.1, f4.2, f4.1.signed.pdf
oferta, f3.1, f4.2, f4.1.signed.pdf
ID: 6433f24b-e001-4a73-8308-0fd788b6799d
Propunere financiară
Data încărcării:
21.09.20 14:46
Data deschiderii:
22.09.20 11:00
procura culicov iu.signed.pdf
procura culicov iu.signed.pdf
ID: a0bea46f-9f02-43f3-9a1d-62af6111ebed
Documente de depunere
Data încărcării:
21.09.20 14:47
Data deschiderii:
22.09.20 11:00
documente generale companie.signed.pdf
documente generale companie.signed.pdf
ID: cb90ab79-a9da-4bc8-bc0b-3f7603d8819b
Documente de depunere
Data încărcării:
21.09.20 14:46
Data deschiderii:
22.09.20 11:00
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
21.09.20 14:45
Data deschiderii:
22.09.20 11:00
Documente de calificare
Data încărcării:
21.09.20 14:46
Data deschiderii:
22.09.20 11:00
grupul de proiect_certificat_ustica.signed.pdf
grupul de proiect_certificat_ustica.signed.pdf
ID: f0817cf8-b052-4274-b9a6-5bb76069809c
Documente de calificare
Data încărcării:
21.09.20 14:47
Data deschiderii:
22.09.20 11:00
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK