1
Perioada de actualizare
de la 17.06.2020 09:25
până la 27.06.2020 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.06.2020 11:00
până la 08.07.2020 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 328 350 MDL
Perioada clarificărilor: 17 iun 2020, 9:25 - 27 iun 2020, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 iun 2020, 11:00 - 8 iul 2020, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de construcție conform caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4101, MOLDOVA, Cimişlia, or.Cimişlia, Decebal 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Caraus Ion
Telefonul de contact
37368994846
Datele achizitiei
Data publicării
17 iun 2020, 8:18
Data ultimilor modificări
17 iun 2020, 17:49
Valoarea estimată (fără TVA)
328 350 MDL
Achizitii.md ID
21024655
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-4101, MOLDOVA, Cimişlia, or.Cimişlia, Decebal 1
Durata contractului
9 iul 2020 08:00 - 21 aug 2020 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de construcție CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
formularul f3.5.docx
Documentele la ofertă
Formularul DECLARAŢIE de neîncadrare în siatuațiile ce determină excluderea de la procedura de atribuire, ce vin în aplicarea art. 18 din Legea nr. 131 din 03.07.2015
17.06.20 09:25
formularul f3.1.docx
Documentele la ofertă
Formularul Ofertei
17.06.20 09:25
formularul f3.12.docx
Documentele la ofertă
Formular DECLARAŢIE privind personalul de specialitate propus pentru implementarea contractului
17.06.20 09:25
formularul f3.14.docx
Documentele la ofertă
Formular INFORMAŢII PRIVIND ASOCIEREA în vederea participării la procedura de adjudecare a executării obiectivului de investiție
17.06.20 09:25
formularul f3.11.docx
Documentele la ofertă
Formular DECLARAŢIE privind dotările specifice, utilajul şi echipamentul necesar pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului
17.06.20 09:25
formularul nr.1.pdf formularul nr.1.pdf
Specificaţie tehnică
Formularul Nr.1 Anexă la caietul de sarcini.Lista cu cantitatile de lucrari Nr. 13.2
17.06.20 09:25
formularul f3.10.docx
Documentele la ofertă
Formular DECLARAȚIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR LUCRĂRI EXECUTATEÎN ULTIMUL AN DE ACTIVITATE
17.06.20 09:25
formularul f3.7.docx
Documentele la ofertă
FORMULAR INFORMATIV DESPRE OFERTANT
17.06.20 09:25
formularul f3.15.docx
Documentele la ofertă
Formular INSPECŢIA DE STAT ÎN CONSTRUCŢII
17.06.20 09:25
formularul f3.6.docx
Documentele la ofertă
Formularul DECLARAŢIE privind conduita etică și neimplicarea în practici frauduloase și de corupere
17.06.20 09:25
formularul f3.8.docx
Documentele la ofertă
Formular DECLARAŢIE privind obligaţiile contractuale faţă de alţi beneficiari
17.06.20 09:25
formularul f3.2.docx
Documentele la ofertă
Formularul Scrisorii garanției bancare
17.06.20 09:25
formularul f3.3.docx
Documentele la ofertă
Formularul Graficului executării lucrărilor
17.06.20 09:25
formularul f3.9.docx
Documentele la ofertă
Formular EXPERIENŢĂ SIMILARĂ
17.06.20 09:25
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Documentele la ofertă
Anunțul de participare la licitație.
17.06.20 13:16
duae.doc
Documentele la ofertă
Formularul standard al Documentului Unic de Achiziții European
17.06.20 13:58
documentatia_standard_lucrari.doc
Specificaţie tehnică
DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achiziţiilor publice de lucrări
17.06.20 17:49

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ATRIBUT POS

Preţul ofertei: 237 488,46 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Decizia luată de grupul de control al ofertelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

ALARCON GROUP

Preţul ofertei: 279 657,64 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

S.C.Cimtermic

Preţul ofertei: 282 374,89 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări