Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
17.06.2020 09:25
până la 27.06.2020 11:00
până la 27.06.2020 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la
27.06.2020 11:00
până la 08.07.2020 11:00
până la 08.07.2020 11:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
328 350 MDL
Perioada clarificărilor:
17 iun 2020, 9:25 - 27 iun 2020, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor:
27 iun 2020, 11:00 - 8 iul 2020, 11:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017 d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f)Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 3 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului.
Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini.
**** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.
Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini.
**** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4101, MOLDOVA, Cimişlia, or.Cimişlia, Decebal 1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
17 iun 2020, 9:25
Data ultimilor modificări
17 iun 2020, 17:49
Achizitii.md ID
21024655
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
formularul f3.5.docx
Documentele la ofertă
Formularul DECLARAŢIE
de neîncadrare în siatuațiile ce determină excluderea de la procedura de atribuire, ce vin în aplicarea art. 18 din Legea nr. 131 din 03.07.2015
17.06.20 09:25
formularul f3.12.docx
Documentele la ofertă
Formular DECLARAŢIE
privind personalul de specialitate propus pentru implementarea contractului
17.06.20 09:25
formularul f3.14.docx
Documentele la ofertă
Formular INFORMAŢII PRIVIND ASOCIEREA
în vederea participării la procedura de adjudecare a executării obiectivului de investiție
17.06.20 09:25
formularul f3.11.docx
Documentele la ofertă
Formular DECLARAŢIE
privind dotările specifice, utilajul şi echipamentul necesar pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului
17.06.20 09:25
formularul nr.1.pdf
formularul nr.1.pdf
Specificaţie tehnică
Formularul Nr.1 Anexă la caietul de sarcini.Lista cu cantitatile de lucrari Nr. 13.2
17.06.20 09:25
formularul f3.10.docx
Documentele la ofertă
Formular
DECLARAȚIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR LUCRĂRI EXECUTATEÎN ULTIMUL AN DE ACTIVITATE
17.06.20 09:25
formularul f3.15.docx
Documentele la ofertă
Formular INSPECŢIA DE STAT ÎN CONSTRUCŢII
17.06.20 09:25
formularul f3.6.docx
Documentele la ofertă
Formularul DECLARAŢIE
privind conduita etică și neimplicarea în practici frauduloase și de corupere
17.06.20 09:25
formularul f3.8.docx
Documentele la ofertă
Formular DECLARAŢIE
privind obligaţiile contractuale faţă de alţi beneficiari
17.06.20 09:25
formularul f3.3.docx
Documentele la ofertă
Formularul Graficului executării lucrărilor
17.06.20 09:25
anunț de participare.pdf
anunț de participare.pdf
Documentele la ofertă
Anunțul de participare la licitație.
17.06.20 13:16
duae.doc
Documentele la ofertă
Formularul standard al Documentului Unic de Achiziții European
17.06.20 13:58
documentatia_standard_lucrari.doc
Specificaţie tehnică
DOCUMENTAŢIA STANDARD
pentru realizarea achiziţiilor publice
de lucrări
17.06.20 17:49
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK