Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 29 694 MDL
Perioada clarificărilor: 22 mai 2020, 10:34 - 28 mai 2020, 14:16
Perioada de depunere a ofertelor: 28 mai 2020, 14:16 - 8 iun 2020, 14:16
Începutul licitației: 9 iun 2020, 12:28

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lot 17//VP//Sterilizatoare cu aer uscat și sterilizatoare cu aburi (autoclave)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2062, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Burebista, 93
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Corina Cebuc
Telefonul de contact
022-55-96-46
Datele achizitiei
Data publicării
22 mai 2020, 10:27
Data ultimilor modificări
27 mai 2020, 10:47
Valoarea estimată (fără TVA)
29 694 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
296,94 MDL
Achizitii.md ID
21023274
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2062, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Burebista, 93
Durata contractului
20 iun 2020 00:00 - 30 dec 2020 00:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Sterilizatoare cu aer uscat și sterilizatoare cu aburi (autoclave) CPV: 50400000-9 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical şi de precizie
Cantitatea: 49.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
model_anunt_.semnat.pdf model_anunt_.semnat.pdf
Documentele la ofertă
22.05.20 10:34
duae (2).semnat.pdf duae (2).semnat.pdf
Documentele la ofertă
22.05.20 10:34
duae.doc
Documentele la ofertă
26.05.20 14:13
model_anunt_.doc
Documentele la ofertă
26.05.20 14:16
Istoria licitației
Vezi licitația
Lot 17//VP//Sterilizatoare cu aer uscat și sterilizatoare cu aburi (autoclave)
Data:
25 mai 2020, 12:19
Subiectul întrebării:
Divizare
Întrebare:
Buna ziua! Va rugam respectuos sa divizati acest lot pe 2 pozitii: -Sterilizatoare cu aer uscat si -sterilizatoare cu aburi. Tinem sa va informam ca aceasta sunt 2 tipuri de sterilizatoare cu un principiu de functionare total diferit, deci necesita etaloane diferite pentru efectuarea verificarii periodice. Cu atit mai mult preturile verificarii periodice sunt diferite in dependenta de tipul dispozitivului. Va multumim anticipat!
Răspuns (26 mai 2020, 09:14):
Divizarea lotului la această etapă presupune anularea procedurii de achiziții. Ținînd cont de faptul că instituția are nevoie urgent de serviciile achiziționate - procedura nu va fi anulată. Ținem să menționăm că acest lot a fost achiziționat exact în acelaș format și în anii precedenți, iar obiecții din partea ofertanților nu a parvenit.
Lot 17//VP//Sterilizatoare cu aer uscat și sterilizatoare cu aburi (autoclave)
Data:
26 mai 2020, 14:42
Subiectul întrebării:
limitarea concurentei
Întrebare:
Prin refuzul de a diviza acest lot, dvs. limitatati concurenta si creati impedimente pentru participarea operatorilor economici. Potrivit pct. 21 subpct. 2) din Hotărârea Guvernului nr. 667 din 27.05.2016, pentru aprobarea Regulamentului cu privire la activitatea grupului de lucru pentru achiziții, grupul de lucru este obligat să asigure participarea pe scară largă a operatorilor economici la procedurile de achiziție, în scopul asigurării concurenței și combaterii concurenței neloiale în domeniul achizițiilor publice, iar art. 7 lit. c) din Legea nr. 131/15 prevede expres că unul dintre principiile fundamentale a relațiilor privind achizițiile publice este principiul concurenței, care presupune asigurarea condițiilor de manifestare a concurenței în așa fel încât orice operator economic, cu calificare și oferta corespunzătoare necesității reale a autorității, să poată participa la procedura de atribuire și să dispună de posibilitatea egală de a fi desemnat câștigător. Astfel, reieșind din prevederile legale enunțate, autoritatea contractantă prin înaintarea cerințelor trebuie să nu creeze obstacole nejustificate de natură să limiteze concurența în cadrul procedurilor de achiziție publică, ci să ofere posibilitatea reală operatorilor economici care reprezintă întreprinderile mici și mijlocii să poată participa la procedura de achiziție. Art. 37 al. (9) prevede expres că specificațiile tehnice trebuie să permită oricărui ofertant accesul egal la procedura de atribuire și nu trebuie să aibă ca efect introducerea unor obstacole nejustificate de natură să restrângă concurența între operatorii economici.
Răspuns (26 mai 2020, 16:32):
Ținem să vă informăm că, grupul de lucru, la formarea loturilor, a ținut cont de cele invocate dvs, astfel, în cea mai mare parte, fiecare lot include doar o poziție. Totodată, conform aceluiași articol, aliniatul ”(3) Dacă nu recurge la atribuirea contractului pe loturi, autoritatea contractantă are obligaţia de a justifica decizia de a nu atribui contractul pe loturi.” Totodată, ținem să vă informăm că, conform Legii 131/15, art.35 - termenul de solicitare a clarificărilor s-a scurs. Articolul 35. Clarificări (1) Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind: a) 9 zile – în cazul în care valoarea estimată a contractului de achiziții publice este egală cu sau mai mare decît pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3); b) 6 zile – în cazul în care valoarea estimată a contractului de achiziții publice este mai mică decît pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3); c) 3 zile – în cazul procedurii de cerere a ofertelor de prețuri.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări